KARELIYA
IMO 9306782
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
KARELIYA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
109989
IMO
9306782
MMSI
273257910
Позивний
UBSZ7
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

ШОВКУН Геннадій Станіславович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період період дії нафтового ембарго G7 +, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів та порушенні політики price-cap на рівні $60 за барель російської нафти.
Власником судна є Gallion Navigation Inc, менеджером російська компанія ТОВ "Інвест Флот", що контролюються підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У листопаді 2023 року США застосовані санкції до трьох суден (у тому числі до ІМО 9306782), афілійованих з підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот", задіяних в експорті російської сирої нафти за ціною понад $60 за барель після набрання чинності політики price-cap на російську нафту.
24 лютого 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера, пов'язаного із підсанкційною особою (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
04 березня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до танкера як до судна, пов'язаного із підсанкційною особою.
Власником судна є Gallion Navigation Inc, менеджером російська компанія ТОВ "Інвест Флот", що контролюються підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У листопаді 2023 року США застосовані санкції до трьох суден (у тому числі до ІМО 9306782), афілійованих з підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот", задіяних в експорті російської сирої нафти за ціною понад $60 за барель після набрання чинності політики price-cap на російську нафту.
24 лютого 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера, пов'язаного із підсанкційною особою (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
04 березня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до танкера як до судна, пов'язаного із підсанкційною особою.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Qingdao Gang (КНР), Vladivostok (рф), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Vladivostok Fishing Port (рф), Yeosu (Республіка Корея), Primorsk (рф), Qianwan (КНР), Bolshoy Kamen (рф), Vadinar (Індія), Paradip (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Gallion Navigation Inc (4112088 / російська федерація / 01.06.2006)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 27.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 27.01.2024)
Колишні назви судна
NS Century
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd. (Південна Корея)
Веб-ресурси