Серед компаній, до яких застосовані санкції:
SINO SHIP MANAGEMENT COMPANY LIMITED
SINO SHIP MANAGEMENT COMPANY LIMITED
Повідомити додаткову інформацію
Повна назва юридичної особи
SINO SHIP MANAGEMENT COMPANY LIMITED

Скорочена назва юридичної особи
SINO SHIP MANAGEMENT COMPANY LTD

ІПН

Реєстраційний номер

Країна
Гонконг

Адреса
Гонконг (Room 1902, Easey Commercial Building, 253-261 Hennessy Road, Wan Chai, Hong Kong)

Підстави
Компанія є менеджером танкера для перевезення сирої нафти під прапором Панами Deyna (IMO 9299903), який заходив у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала максимальну ціну в $60. Sino також керує танкерами сирої нафти під прапором Панами Sirius 1 (IMO 9285847) і Turaco (IMO 9247780). Deyna, Sirius 1 і Turaco вважаються частиною тіньового флоту.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до компанії Sino відповідно до EO 14024 та EO 13662 за діяльність в енергетичному секторі економіки російської федерації.


Санкційні юрисдикції
США
Санкційні юрисдикції: США
Канада
Санкційні юрисдикції: Канада
Швейцарія
Санкційні юрисдикції: Швейцарія
ЄС
Санкційні юрисдикції: ЄС
Великобританія
Санкційні юрисдикції: Великобританія
Австралія
Санкційні юрисдикції: Австралія
Нова Зеландія
Санкційні юрисдикції: Нова Зеландія
Японія
Санкційні юрисдикції: Японія
Україна
Санкційні юрисдикції: Україна
Дата внесення та посилання на документ Дата внесення та посилання на документ
Країною поки не застосовані санкції Країною поки не застосовані санкції
Морські судна
TURACO
Назва судна
TURACO
IMO
9247780
Прапор (діючий)
Панама Панама
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському морі, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії. Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу. За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з червня 2023 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера. Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні. Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту. 10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Дивитися профіль
SIRIUS 1
Назва судна
SIRIUS 1
IMO
9285847
Прапор (діючий)
Панама Панама
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах нафтового ембарго G7+, політики "price-cap" на російську нафту/нафтопродукти, у тому числі із вимкненням AIS. Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу. Танкер афілійований з компанією Sino Ship Management Company Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки. 10 січня 2025 року США застосовано санкції до танкера, що вважається частиною тіньового флоту, як до власності, в якій Sino Ship Management Company Limited має інтерес.
Дивитися профіль
War & Sanctions 2025
To top