Підписатися
Серед компаній, до яких ще не застосовані санкції:
GATIK SHIP MANAGEMENT
Повідомити додаткову інформацію
Повна назва юридичної особи
GATIK SHIP MANAGEMENT

Скорочена назва юридичної особи
GATIK SHIP MANAGEMENT

ІПН

Реєстраційний номер
AAYFG2678Q

Країна
Індія

Адреса
400078, Індія, Махараштра, Мумбаї, Бхандап Захід, LBS шосе, район Істерн Бізнес, Нептун Магнет Молл, поверх 3, оф. Е 306

Підстави
Компанія з початку повномасштабної війни росії проти України стала найбільшим перевізником російської нафти і найбільшим у світі оператором суден так званого “тіньового” флоту.
Компанія була комерційним менеджером близько 60 старих танкерів для перевезення сирої нафти та нафтопродуктів, вартістю понад $1,5 млрд, які були придбані після вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року. Компанія використовувалась для функціонування російського “тіньового флоту” транспортування нафти, у зв’язку з чим британський регулятор “Lloyd's Register” відкликав сертифікацію 21 судна вказаної компанії. Велика страхова компанія США, American Club, також повідомила, що більше не надає покриття для суден Gatik Ship Management.
Gatik Ship Management швидко передав керовані ним нафтові танкери мережі пов’язаних компаній у зв’язку зі світовою увагою компанії через перевезення російської нафти. “Переписані” на пов’язані компанії танкери продовжують відігравати центральну роль у транспортуванні російської нафти.


Санкційні юрисдикції
Сполучені Штати Америки
Канада
Швейцарія
ЄС
Великобританія
Австралія
Нова Зеландія
Японія
Україна
Дата внесення та посилання на документ
Країною поки не застосовані санкції
Морські судна
Kavya
Назва судна
Kavya
IMO
9353113
Прапор (діючий)
Танзанія
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Категорія
Перевезення викопного палива
 Порушення нафтового ембарго
Задіяне у перевезенні російської нафти з портів рф до третіх країн з порушенням нафтового ембарго. Судно неодноразово було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у вивезенні російської сирої нафти. Зокрема, факти участі судна у перевезенні російської нафти зафіксовані у квітні-червні 2024 року (з російських портів Туапсе та Новоросійськ до грецького порту затоки Лаконікос та турецького порту Діліскелесі). Раніше у квітні 2023 року судно також перевозило сиру нафту та нафтопродукти з російських портів у Чорному морі. Власником та менеджером судна є компанія Elizario Shipping Inc (Маврикій), флот якої складається лише з цього судна. Ця компанія є черговим власником, комерційним менеджером нафтового танкера з "тіньового флоту". Щонайменше до кінця липня 2024 року ISM-менеджером судна була турецька компанія Unic Tanker Ship Management, яка управляла 9-ма нафтовими та хімічними танкерами, отриманими від індійської компанії Gatik Ship Management, афілійованої із російським нафтовим гігантом ПАТ "Роснафта" і пов'язаної із "тіньовим флотом", що задіюється росією для експорту нафти з метою обходу санкцій. Gatik Ship Management з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти. Компанія використовувалась для функціонування російського "тіньового флоту" транспортування нафти, у зв’язку з чим британський регулятор "Lloyd's Register" відкликав сертифікацію 21 судна вказаної компанії. Велика страхова компанія American Club (США) також повідомила, що більше не надає покриття для суден Gatik. У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
War & Sanctions 2024