Серед компаній, до яких застосовані санкції:
ONE MOON MARINE SERVICES
Повідомити додаткову інформацію
Повна назва юридичної особи
ONE MOON MARINE SERVICES

Скорочена назва юридичної особи
ONE MOON MARINE SERVICES

ІПН

Реєстраційний номер

Країна
Об'єднані Арабські Емірати

Адреса
Об'єднані Арабські Емірати, Дубай, Адель Ахмед Аль Вахеді Блдг Дейра

Підстави
Компанія, зареєстрована в ОАЕ, афілійована з підсанкційними операторами так званого "тіньового" флоту. З метою обходу санкцій, застосованих до операторів тіньового флоту, зокрема до компаній Radiating World Shipping Services та Star Voyages Shipping Services, оператори "переписали" свій флот на шість пов’язаних компаній, зокрема чотири танкери (у тому числі підсанкційний "Ocean Amz") були передані в управління новоствореній компанії One Moon Marine Services LLC, яка з листопада 2023 року почала перевозити російську нафту без страхування P&I. Інші судна були передані Alqutb Ashamali Marine Services, Breath Shipping Services тощо. "Переписані" танкери залишилися під прапором Островів Кука, що вказує на незмінність бенефіціарного власника. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового флоту", залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.



Санкційні юрисдикції
Сполучені Штати Америки
Канада
Швейцарія
ЄС
Великобританія
Австралія
Нова Зеландія
Японія
Україна
Дата внесення та посилання на документ
Країною поки не застосовані санкції
Морські судна
OZANNO
Назва судна
OZANNO
IMO
9394935
Прапор (діючий)
Барбадос
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
 Порушення нафтового ембарго
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Судно перевозило російську сиру нафту сорту Urals з портів рф в Балтійському морі до країн ЄС. Судно було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews як порушник ембарго на імпорт російської сирої нафти. Зокрема, факт участі судна у перевалці нафти зафіксовані у травні 2024 року біля порту Надор (Марокко) та іспанського порту Мелілья в Північній Африці. У червні 2024 року судно здійснювало перезавантаження російської нафти на інший танкер в акваторії Середземного моря у нейтральних водах поблизу марокканського міста Надор. У червні-липні 2024 року Сполученим Королівством та ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн. Після застосованих санкцій судно разом з іншими підсанкційними танкерами перебувало на якорі приблизно за 80 миль від естонського порту Таллінн. Цей район є популярним місцем для танкерів, які чекають на завантаження вантажів у портах Балтійського моря. 17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
FAST KATHY
Назва судна
FAST KATHY
IMO
9408205
Прапор (діючий)
Гондурас
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні нафти до третіх країн нафти з російських портів у Чорному морі, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності". Судно сертифіковане China Classification Society (IACS). Судно афілійоване з підсанкційною компанією One Moon Marine Services LLC (ОАЕ) з непрозорою організаційною структурою та структурою власності. One Moon Marine Services LLC задіяна у мережі компаній, на які провідними у 2023 році операторами тіньового флоту "переписувалися" танкери, що перевозять російську нафту (нафтопродукти). Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами. Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні. Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту. 17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни. 
War & Sanctions 2024