LLEVANT

IMO 9399480
Оновлено: 05.06.2025
LLEVANT
Назва судна
LLEVANT
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
156719
IMO
9399480
MMSI
352004616
Позивний
3E6898
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
The West of England Shipowners
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ЖАВОРОНКОВ Олександр Володимирович
ЖАВОРОНКОВ Олександр Володимирович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з листопада 2024 року.
У лютому 2025 року в районі поблизу порту Саїд (Єгипет) танкер, вийшовши з порту CPC Terminal (рф), але перед цим провадивши темну діяльність поблизу російського порту Новоросійськ, здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9207027, що вважається частиною тіньового флоту рф, управління безпекою яким здійснює компанія Bstls Shipping LLC (ІМО 6507554, Азербайджан), до флоту якої належать танкер ІМО 9262924 (під санкціями Сполученого Королівства), задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, танкер ІМО 9227443, задіяний у перевезенні російської, іранської нафти/нафтопродуктів.
У квітні 2025 року в районі поблизу порту Саїд (Єгипет) танкер, вийшовши з району поблизу російського порту Новоросійськ, де судно перебувало з вимкненим AIS, здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9249312, віднесеним Міжнародною громадською організацією Greenpeace до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу, афілійованим з технічним менеджером Vista Vvave Shipmanagement LLC (Азербайджан), до флоту якої належить танкер ІМО 9380673, задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з червня 2024 року з російських портів у Балтійському, Чорному морях, у тому числі із застосуванням оманливих практик, до капітана якого Україною застосовано санкції.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана танкера ІМО 9399480.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Canaport (St. John) (Канада), Cartagena (Іспанія), Corpus Christi (США), Djeno Terminal (Республіка Конго), Laem Chabang (Таїланд), Lions Head (Канада), Rotterdam (Нідерланди), Sidi Kerir (Єгипет), Tarragona (Іспанія), Wilhelmshaven (Німеччина), Kochin (Індія), Freeport (Багамські Острови), Tuzla Shipyard (Туреччина), CPC Terminal (рф), FPSO Peregrino (Бразилія), Qua Iboe (Нігерія), Linden (США)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Llevant Shipping Ltd п/о Grace Energy Shipping DMCC (0103027 / Об'єднані Арабські Емірати / 24.10.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Grace Energy Shipping DMCC (6496823 / Об'єднані Арабські Емірати / 10.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Cymare Navigation Fzc (6384755 / Об'єднані Арабські Емірати / 16.10.2024)
Колишні назви судна
Northia / Front Thor
Прапори (попередні)
Норвегія Норвегія / Маршаллові Острови Маршаллові Острови
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Jiangsu Rongsheng Heavy Industries (КНР)
War & Sanctions 2025
To top