ARLAN

IMO 9227443
Оновлено: 18.06.2025
ARLAN
Назва судна
ARLAN
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
164262
IMO
9227443
MMSI
667002314
Позивний
9LS2017
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне Сьєрра-Леоне
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
МУРАТОВ Андрій Борисович
МУРАТОВ Андрій Борисович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на експорт сирої російської нафти до ЄС, вивезенні російської нафти до третіх країн. Судно вивезло російську сиру нафту з російського порту Усть-Луга у Балтійському морі у вересні 2024 року та доставило її в перевантажувальний пункт на південь від Лаконської затоки, на захід від острова Кітіра.
За даними United Against Nuclear Iran, судно підозрюється у транспортуванні іранської нафти. Відповідно до внутрішнього аналізу, підготовленого супутниковими службами берегової охорони Шотландії, танкер причетний до розливу у морі приблизно за 100 км від берегової лінії Шотландії російської нафти. У той час судно перевозило 1 млн барелів санкційної нафти з росії на шляху до нафтопереробного заводу в Індії.
Тіньовий флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота.
Тіньовий флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для рф в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9227443.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Khor Fakkan (ОАЕ), Lanshan (КНР), Novorossiysk (рф), Qingdao Gang (КНР), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Evyap Port (Туреччина), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Jeddah (Саудівська Аравія), Belokamenka (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Vadinar (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Aygaz (Туреччина), Gangavaram (Індія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), Gelendzhik (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Deamar Voyage Corp (6507541 / Сейшельські Острови / 02.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Deamar Voyage Corp (6507541 / Сейшельські Острови / 02.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Bstls Shipping LLC (6507554 / Азербайджан / 11.07.2024)
Колишні назви судна
Searacer / Innova
Прапори (попередні)
Мальта Мальта / Габон Габон / В'єтнам В'єтнам
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top