ARLAN

IMO 9227443
Оновлено: 07.12.2024
ARLAN
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
ARLAN
Категорія
Перевезення викопного палива
 Порушення нафтового ембарго
 Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9227443
MMSI
667002314
Позивний
9LS2017
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на експорт сирої російської нафти до ЄС, вивезенні російської нафти до третіх країн. Судно вивезло російську сиру нафту з російського порту Усть-Луга у Балтійському морі у вересні 2024 року та доставило її в перевантажувальний пункт на південь від Лаконської затоки, на захід від острова Кітіра.
Танкер сертифікований регулятором Korean Register (IACS).
За даними United Against Nuclear Iran, судно підозрюється у транспортуванні іранської нафти. Відповідно до внутрішнього аналізу, підготовленого супутниковими службами берегової охорони Шотландії, танкер причетний до розливу у морі приблизно за 100 км від берегової лінії Шотландії російської нафти. У той час судно перевозило 1 млн барелів санкційної нафти з росії на шляху до нафтопереробного заводу в Індії.
"Тіньовий" флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота. Нещодавні інциденти поблизу Малайзії лише підкреслюють необхідність вжиття швидких заходів для стримування потенційно руйнівного впливу зростаючого "тіньового флоту". "Тіньові" танкери вже брали участь у 50 інцидентах від Данських проток аж до Малайзії з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну.
За даними CREA, з січня по серпень 2024 року в Європі кількість "тіньових" танкерів, що перетинали Данські протоки, зросла на 277% порівняно з тим самим періодом 2022 року, причому 64% із 46 мільйонів тонн російської морської нафти, транспортованої через Данські протоки, було транспортовано "тіньовими танкерами". У той самий період у Дуврській та Гібралтарській протоках кількість "тіньових" танкерів збільшилася на 355% порівняно з 2022 роком, транспортуючи 67% із 37 млн тонн нафти через протоки. Суецький канал зазнав приголомшливого зростання "тіньових" танкерних перевезень на 649%, причому 69% із 52 мільйонів тонн російської сирої нафти, що проходить через нього, перевозилося цими суднами.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Таким чином, "тіньовий флот" продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для рф в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Khawr Fakkan (ОАЕ), Lanshan (КНР), Novorossiysk (рф), Qingdao Gang (КНР), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Jeddah (Саудівська Аравія), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Vadinar (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), Gelendzhik (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Deamar Voyage Corp (6507541 / Сейшельські Острови / 02.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Deamar Voyage Corp (6507541 / Сейшельські Острови / 02.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Bstls Shipping LLC (6507554 / Азербайджан / 11.07.2024)
Колишні назви судна
Innova / Searacer
Прапори (попередні)
В'єтнам / Габон / Мальта
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024