CENTURION
IMO 9380673
Оновлено: 02.06.2025

Назва судна
CENTURION
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105392
IMO
9380673
MMSI
314999000
Позивний
8P2529
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Britannia Steamship insurance Association Ltd
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

ДУККО Олександр Георгійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з червня 2024 року з російських портів у Балтійському, Чорному морях, у тому числі із застосуванням оманливих практик (ведення темної діяльності поблизу російського порту Усть-Луга). Участь судна в експорті російської нафти/нафтопродуктів після введення нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти відбулася після зміни у травні 2024 року власника, менеджерів танкера.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана танкера ІМО 9380673.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана танкера ІМО 9380673.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Ez Zueitina (Лівія), Fawley Marine Terminal (Великобританія), Galveston (США), Genoa (Італія), Hound Point Terminal (Великобританія), Houston (США), Laem Chabang (Таїланд), Map Ta Phut (Таїланд), Novorossiysk (рф), Port Neches (США), Rotterdam (Нідерланди), Setubal (Португалія), Sullom Voe (Великобританія), Texas City (США), Trieste (Італія), Wilhelmshaven (Німеччина), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Duqm (Оман), New Mangalore (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Pengerang (Малайзія), Marsa El Brega (Лівія), Botas-Ceyhan Oil Terminal- Golovasi (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Radiant Rise Corp (6487167 / Сейшельські Острови / 29.05.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Radiant Rise Corp (6487167 / Сейшельські Острови / 29.05.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Vista Vvave Shipmanagement LLC (6466285 / Азербайджан / 29.05.2024)
Колишні назви судна
Nippon Princess
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Sumitomo Heavy Industries (Японія)
Веб-ресурси