RUNA
IMO 9314882
Оновлено: 21.07.2025

Назва судна
RUNA
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9314882
Прапор (діючий)
MMSI
511101767
Позивний
T8A5254
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Довжина (м)
182.55
Валовий тоннаж
23325
Дедвейт
39378
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному, Балтійському морях, у тому числі через здійснення STS-передач з російською афілійованістю.
26 грудня 2024 року у водах росії у Чорному морі, після виходу 26 грудня 2024 року з російського порту Туапсе, танкер здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9340128.
15 січня 2025 року, після виходу 09 січня 2025 року танкера ІМО 9314882 з російського порту Туапсе, в районі поблизу Греції відбулася STS-передача з танкером ІМО 9247443, який з липня 2024 року в районі поблизу Греції, Кіпру діє як перевантажувальний STS-хаб російської нафти/нафтопродуктів, що транспортується танкерами переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів на перевалку поблизу європейських країн.
09 лютого 2025 року поблизу Кіпру відбулася STS-передача з танкером ІМО 9424651, який прийшов у район Кіпру з російського порту Туапсе. 21 січня 2025 року поблизу Греції, 11 лютого 2025 року поблизу Кіпру відбулися STS-передачі з танкером ІМО 9422988, до якого у березні 2025 року застосовано санкції США.
Танкер афілійований з індійською компанією Orion Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management та пов'язані з нею компанії, переписані на інші компанії, продовжують заходити в російські порти, брати участь в STS-передачах з російською афілійованістю.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
26 грудня 2024 року у водах росії у Чорному морі, після виходу 26 грудня 2024 року з російського порту Туапсе, танкер здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9340128.
15 січня 2025 року, після виходу 09 січня 2025 року танкера ІМО 9314882 з російського порту Туапсе, в районі поблизу Греції відбулася STS-передача з танкером ІМО 9247443, який з липня 2024 року в районі поблизу Греції, Кіпру діє як перевантажувальний STS-хаб російської нафти/нафтопродуктів, що транспортується танкерами переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів на перевалку поблизу європейських країн.
09 лютого 2025 року поблизу Кіпру відбулася STS-передача з танкером ІМО 9424651, який прийшов у район Кіпру з російського порту Туапсе. 21 січня 2025 року поблизу Греції, 11 лютого 2025 року поблизу Кіпру відбулися STS-передачі з танкером ІМО 9422988, до якого у березні 2025 року застосовано санкції США.
Танкер афілійований з індійською компанією Orion Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management та пов'язані з нею компанії, переписані на інші компанії, продовжують заходити в російські порти, брати участь в STS-передачах з російською афілійованістю.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alexandria (Єгипет), Al-Khair (Судан), Derince Burnu (Туреччина), Yilport/Gebze (Туреччина), Itaqui (Бразилія), Las Palmas (Іспанія), Paranagua (Бразилія), Port Of Le Havre (Франція), Rio De Janeiro (Бразилія), Samsun (Туреччина), Santos (Бразилія), Trabzon (Туреччина), Tuapse (рф), Primorsk (рф), El-Dekheila (Єгипет), Tripoli (Ліван), Port Sudan (Судан), Zahrani Terminal (Ліван), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Shompen Shipping Ltd (0236498 / Сейшельські Острови / 30.06.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Shompen Shipping Ltd (0236498 / Сейшельські Острови / 30.06.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (04.07.2025)
Колишні назви судна
Antares / Amphitrite / Mystras / Himalaya
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Веб-ресурси