CHANDRA

IMO 9353125
Оновлено: 08.04.2025
CHANDRA
Назва судна
CHANDRA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
37296
IMO
9353125
MMSI
352004930
Позивний
3E7150
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, з російських портів у Чорному морі, вдається до оманливих, високоризикованих практик, зокрема систематичних вимкнень AIS в районі Керченської протоки у Чорному морі, здійсненні STS-передач, зокрема в районі Керченської протоки у Чорному морі у лютому 2025 року з танкером ІМО 9185530, який перебуває під санкціями США з 26 березня 2024 року за перевезення іранських вантажів до КНР, у листопаді, грудні 2024 року, січні 2025 року в райні Лаконійської затоки з танкером ІМО 9402732 класу VLCC, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
З січні 2023 року щодо танкера тричі змінювався менеджмент, країна прапора, двічі назва судна.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management та пов’язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management LLP, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Orion Ship Management LLP, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій. Gatik Ship Management та Gaurik Ship Management LLP були попередніми менеджерами судна. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Augusta (Італія), Izmit (Туреччина), Novorossiysk (рф), Sinop (Туреччина), Tuapse (рф), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Taman (рф), Bizerte (Туніс), Zhelezny Rog (рф), Poti (Грузія), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Zhao Yao Shipping Ltd (0111089 / Гонконг / 29.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Zhao Yao Shipping Ltd (0111089 / Гонконг / 29.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Hubal Marine Ship Management (6474016 / Індія / 23.08.2024)
Колишні назви судна
Cpo Russia / Donald / Nargis
Прапори (попередні)
Німеччина Німеччина / Великобританія Великобританія / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Габон Габон
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd. (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top