ADHARA
IMO 9353125
Оновлено: 17.07.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Малаві
MMSI
655899000
Позивний
7QA133
Назва судна
ADHARA
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9353125
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
37296
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Малаві
MMSI
655899000
Позивний
7QA133
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, з російських портів у Чорному морі, вдається до оманливих, високоризикованих практик, зокрема систематичних вимкнень AIS в районі Керченської протоки у Чорному морі, здійсненні STS-передач, зокрема в районі Керченської протоки у Чорному морі у лютому 2025 року з танкером ІМО 9185530, який перебуває під санкціями США з 26 березня 2024 року за перевезення іранських вантажів до КНР, у листопаді, грудні 2024 року, січні 2025 року в районі Лаконійської затоки з танкером ІМО 9402732 класу VLCC, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
З січні 2023 року щодо танкера тричі змінювався менеджмент, країна прапора, двічі назва судна.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management та пов’язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management LLP, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Orion Ship Management LLP, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій. Gatik Ship Management та Gaurik Ship Management LLP були попередніми менеджерами судна. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
За даними GISIS IMO станом на 17 липня 2025 року прапор судна позначено як "Malawi False".
З січні 2023 року щодо танкера тричі змінювався менеджмент, країна прапора, двічі назва судна.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management та пов’язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management LLP, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Orion Ship Management LLP, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій. Gatik Ship Management та Gaurik Ship Management LLP були попередніми менеджерами судна. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
За даними GISIS IMO станом на 17 липня 2025 року прапор судна позначено як "Malawi False".
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Augusta (Італія), Izmit (Туреччина), Novorossiysk (рф), Sinop (Туреччина), Tuapse (рф), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), TamanNefteGaz CJSC (рф), Bizerte (Туніс), Zhelezny Rog (рф), Poti (Грузія), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Zhao Yao Shipping Ltd (0111089 / Гонконг / 29.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Zhao Yao Shipping Ltd (0111089 / Гонконг / 29.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Hubal Marine Ship Management (6474016 / Індія / 23.08.2024)
Колишні назви судна
Cpo Russia / Donald / Nargis / Chandra
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd.
Веб-ресурси