VIEW
IMO 9271327
Оновлено: 03.06.2025

Назва судна
VIEW
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105845
IMO
9271327
MMSI
632001123
Позивний
3X2095
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті підсанкційної російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях до третіх країн, здійснює заходи в порти ТОТ України.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Після санкціонування судна, танкер змінив назву, країну прапора, менеджмент.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Після санкціонування судна, танкер змінив назву, країну прапора, менеджмент.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Perama (Греція), Shanghai (КНР), Tuapse (рф), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kamysh-Burun (Україна), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Fujairah (ОАЕ), Dongying (КНР), Terminal BZ 34 (КНР), Vadinar Terminal (Індія), Skaw (Данія), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Rptd Sold Undisclosed Interest (04.03.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Rptd Sold Undisclosed Interest (04.03.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (12.03.2025)
Колишні назви судна
Iblea / Lea / Cup
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Веб-ресурси