VIEW

IMO 9271327
Оновлено: 31.07.2025
VIEW

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Гвінея Гвінея
MMSI
632001123
Позивний
3X2095
Назва судна
VIEW
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9271327
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
241.03
Валовий тоннаж
56477
Дедвейт
105845
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Гвінея Гвінея
MMSI
632001123
Позивний
3X2095
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті підсанкційної російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях до третіх країн, здійснює заходи в порти ТОТ України.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Після санкціонування судна, танкер змінив назву, країну прапора, менеджмент.
З 21 травня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33). 18 липня 2025 року ЄС внесено зміни до санкцій.
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Станом на 12 липня 2025 року підсанкційний танкер дрейфує в районі Греції.
Згідно з даними GISIS IMO, станом на початок липня 2025 року прапор судна позначено як "Guinea False".
21 липня 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Perama (Греція), Shanghai (КНР), Tuapse (рф), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kamysh-Burun (Україна), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Fujairah (ОАЕ), Dongying (КНР), Terminal BZ 34 (КНР), Vadinar Terminal (Індія), Skaw (Данія), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Rptd Sold Undisclosed Interest (04.03.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Rptd Sold Undisclosed Interest (04.03.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (12.03.2025)
Колишні назви судна
Iblea / Lea / Cup
Прапори (попередні)
Німеччина Німеччина / Ліберія Ліберія / Антигуа і Барбуда Антигуа і Барбуда
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Namura Shipbuilding Co. Ltd
War & Sanctions 2025
To top