CUP

IMO 9271327
Оновлено: 22.03.2025
CUP
Назва судна
CUP
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105845
IMO
9271327
MMSI
304768000
Позивний
V2YI6
Прапор (діючий)
Антигуа і Барбуда Антигуа і Барбуда
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті підсанкційної російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях до третіх країн, здійснює заходи в порти ТОТ України.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Perama (Греція), Tuapse (рф), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Kamysh-Burun (Україна), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Fujairah (ОАЕ), Dongying (КНР), Terminal BZ 34 (КНР), Vadinar Terminal (Індія), Skaw (Данія), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Bluejourney Shipping LTD (6474033 / Туреччина / 16.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Bluejourney Shipping LTD (6474033 / Туреччина / 16.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Bluejourney Shipping LTD (6474033 / Туреччина / 16.02.2024)
Колишні назви судна
Lea / Iblea
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Німеччина Німеччина
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Namura Shipbuilding Co. Ltd (Японія)
War & Sanctions 2025
To top