INVICTA

IMO 9250543
Оновлено: 02.06.2025
INVICTA
Назва судна
INVICTA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106162
IMO
9250543
MMSI
632001120
Позивний
3X2092
Прапор (діючий)
Гвінея Гвінея
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер з серпня 2023 року задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському морі переважно до Індії. При цьому остання зміна власника та менеджерів судна відбулася у липні 2023 році, що свідчить про купівлю танкера, зокрема в цілях транспортування російської нафти.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Arzew (Алжир), Khor Fakkan (ОАЕ), Longkou Gang (КНР), Milazzo (Італія), Rotterdam (Нідерланди), Sidi Kerir (Єгипет), Trieste (Італія), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Beirut (Ліван), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), Vene-Balti (Естонія), Sharjah (ОАЕ), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Zawia Terminal (Лівія), Rostock (Німеччина), Port Rashid (ОАЕ), Klaipeda (Литва), Endesa (Іспанія), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Trans See Inc п/о Eastern Euro Ship Management (OPC) Pvt Ltd (6202532 / 17.07.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Trans See Inc п/о Eastern Euro Ship Management (OPC) Pvt Ltd (6202532 / 18.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Megger Marine Solutions FZE (6417278 / Об'єднані Арабські Емірати / 18.11.2024)
Колишні назви судна
Megalonissos / Wonder Avior / Neomi
Прапори (попередні)
Греція Греція / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Панама Панама
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top