KOEN
IMO 9199127
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
KOEN
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
101155
IMO
9199127
MMSI
352001461
Позивний
3E2481
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти, веденні темної діяльності в морі, практикування оманливих практик, пов'язаних з ідентифікацією/місцезнаходженням судна.
Судно пов'язане із фактами постачання у жовтні 2023 року до КНР (для потреб великого переробного заводу Shengxing Chemical) сирої нафти (продукту переробки) під виглядом "іншого мазуту" (продукту спалювання), що може свідчити про приховування характеру/походження вантажу, уникнення обмеження ціни в певних географічних місцях, маскування справжнього вантажу під іншим кодом класифікації товару для приховування його потенційного використання тощо.
З початку 2023 року історія рейсів Borey G визначила низку вітрильних маршрутів між Південно-Східною Азією та прибережними портами материкового Китаю, з кількома видами діяльності STS поблизу Малайзії за допомогою танкерів із сирою нафтою MS Enola та FSO SA Europe.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з грудня 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Судно пов'язане із фактами постачання у жовтні 2023 року до КНР (для потреб великого переробного заводу Shengxing Chemical) сирої нафти (продукту переробки) під виглядом "іншого мазуту" (продукту спалювання), що може свідчити про приховування характеру/походження вантажу, уникнення обмеження ціни в певних географічних місцях, маскування справжнього вантажу під іншим кодом класифікації товару для приховування його потенційного використання тощо.
З початку 2023 року історія рейсів Borey G визначила низку вітрильних маршрутів між Південно-Східною Азією та прибережними портами материкового Китаю, з кількома видами діяльності STS поблизу Малайзії за допомогою танкерів із сирою нафтою MS Enola та FSO SA Europe.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з грудня 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Khor Al Zubair (Ірак), Khor Fakkan (ОАЕ), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Yantai (КНР), Yingkou (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Chennai (Індія), Akcansa Canakkale (Туреччина), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), New Mangalore (Індія), Qingdao (КНР), Icdas (Туреччина), Pengerang (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Lucky Union Marine Ltd (0115617 / Гонконг / 10.12.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Lucky Union Marine Ltd (0115617 / Гонконг / 31.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (31.12.2024)
Колишні назви судна
Torm Gudrun / Borey G
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2000
Забудовник (країна)
Веб-ресурси