BENEDICT
IMO 9293155
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
BENEDICT
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106062
IMO
9293155
MMSI
629009474
Позивний
C5J486
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
, Австралія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний з січня 2024 року в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському морі до третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Aliaga (Туреччина), Antwerpen (Бельгія), Arzew (Алжир), Gdansk (Польща), Milazzo (Італія), Milford Haven (Великобританія), Ras Sudr (Єгипет), Sidi Kerir (Єгипет), Tanger Med (Марокко), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Visakhapatnam (Індія), Kochin (Індія), Rostock (Німеччина), Tuzla Shipyard (Туреччина), King Fahd (Саудівська Аравія), Nida Marina (Литва)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Junia Shipping Inc п/о Elevate Marine Management Pvt Ltd (0219305 / Індія / 29.04.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Elevate Marine Management Pvt Ltd (0121567 / Індія / 02.05.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Elevate Marine Management Pvt Ltd (0121567 / Індія / 02.05.2025)
Колишні назви судна
Asian Jade / KWK Jade / Davis Sea / Wonder Vega / Junia
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Веб-ресурси