REUS
IMO 9253076
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
REUS
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
107123
IMO
9253076
MMSI
667002335
Позивний
9LS2038
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

САВІНИХ Кирило Валерійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів, зокрема у Балтійському морі, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Управління безпекою судна до лютого 2025 року здійснювала компанія Akara Navigation LLC (Азербайджан), яка управляла безпекою ще двох суден тіньового флоту, задіяних у транспортуванні підсанкційної російської нафти, ІМО 9233741, ІМО 9262924, при цьому танкер ІМО 9262924 визначений Міжнародною громадською організацією Greenpeace частиною тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з компанією Sao Viet Petrol Transportation Co Ltd (В'єтнам), яка була попереднім власником та менеджером судна. За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, танкерний флот Sao Viet Petrol Transportation Co Ltd задіяний в транспортуванні підсанкційної іранської нафти, зокрема танкери ІМО 9284582, ІМО 9284594, ІМО 9337133.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9253076.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Управління безпекою судна до лютого 2025 року здійснювала компанія Akara Navigation LLC (Азербайджан), яка управляла безпекою ще двох суден тіньового флоту, задіяних у транспортуванні підсанкційної російської нафти, ІМО 9233741, ІМО 9262924, при цьому танкер ІМО 9262924 визначений Міжнародною громадською організацією Greenpeace частиною тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з компанією Sao Viet Petrol Transportation Co Ltd (В'єтнам), яка була попереднім власником та менеджером судна. За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, танкерний флот Sao Viet Petrol Transportation Co Ltd задіяний в транспортуванні підсанкційної іранської нафти, зокрема танкери ІМО 9284582, ІМО 9284594, ІМО 9337133.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9253076.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), El Hamra Oil Terminal (Єгипет), Izmit (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Longkou Gang (КНР), Ras Sudr (Єгипет), Yantai (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Beirut (Ліван), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Vene-Balti (Естонія), Dongying (КНР), New Mangalore (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Dung Quat (В'єтнам), Ventspils (Латвія), Rabigh (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
S&f Marine Ltd (0014601 / Сейшельські Острови / 06.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
S&f Marine Ltd (0014601 / Сейшельські Острови / 06.08.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Nautical Unity Shipmanagement (6465874 / Азербайджан / 14.02.2025)
Колишні назви судна
Eagle Tampa / Mira
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Веб-ресурси