OLAF 1
IMO 9224465
Оновлено: 31.07.2025

Назва судна
OLAF 1
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9224465
Прапор (діючий)
MMSI
620999796
Позивний
D6A3795
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
159184
Страхування P&I
Санкції
США
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
, Великобританія
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону, а також через здійснення STS-передач в районі Керченської протоки з підсанкційним танкером, афілійованим з підсанкційною російською компанією МК ТОВ "Сунор".
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно через компанії Sun Ship Management, SCF Management Services Cyprus Ltd, афілійоване із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, застосовуючи практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
01 червня 2025 року в районі Керченської протоки танкер ІМО 9224465 здійснив STS-передачу (прийняв вантаж) з підсанкційним танкером ІМО 9198783.
21 липня 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно через компанії Sun Ship Management, SCF Management Services Cyprus Ltd, афілійоване із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, застосовуючи практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
01 червня 2025 року в районі Керченської протоки танкер ІМО 9224465 здійснив STS-передачу (прийняв вантаж) з підсанкційним танкером ІМО 9198783.
21 липня 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Martas (Туреччина), Altinova- Shipyard (Туреччина), Marmara (Туреччина), Paradip offshore (Індія), Maday (М'янма), Kochin (Індія), Baniyas Oil Terminal (Banias Oil Terminal) (Сирія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Trident Infinity Ltd п/о Vigor Marine Services LLP (6443583 / Індія / 24.10.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Vigor Marine Services LLP (6497659 / Індія / 07.06.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Vigor Marine Services LLP (6497659 / Індія / 28.03.2025)
Колишні назви судна
Bear Mizar / SCF Sayan / Neve
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси