MEROPE

IMO 9281891
Оновлено: 27.02.2025
MEROPE
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
MEROPE
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9281891
MMSI
352002495
Позивний
3E2648
Прапор (діючий)
Панама Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяний у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з березня 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Танкер незаконно перевозив сотні тисяч метричних тонн іранської нафти від імені, зокрема, підсанкційної Національної іранської нафтової компанії (NIOC). Національна іранська нафтова компанія (NIOC) є однією з найбільших нафтогазових компаній у світі і контролюється Міністерством нафти Ірану. NIOC та її дочірні компанії здійснюють розвідку, видобуток, транспортування, переробку та експорт нафти та природного газу в Ірані. Нафтові угоди NIOC, у тому числі її дочірніх компаній, забезпечують іранський режим ресурсами для фінансування його ядерної програми, розробки сучасних безпілотників та ракет, а також постійної фінансової та матеріальної підтримки терористичної діяльності його регіональних проксі.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
03 грудня 2024 року до танкера застосовано санкції США.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33) (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Longkou Gang (КНР), Ningbo (КНР), Yantai (КНР), Yingkou (КНР), Taman (рф), Vanino (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Dongying (КНР), Zhelezny Rog (рф), Vadinar (Індія), Paradip (Індія), Mabianzhou (КНР), Dalian (КНР), Wafangdian (КНР), Souda Bay (Греція)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Lepus Sai LTD п/o Shanghai Future Ship Management Co LTD (6417692 / КНР / 01.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Shanghai Future Ship Management Co LTD (6171619 / КНР / 28.08.2020)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Shanghai Future Ship Management Co LTD (6171619 / КНР / 28.08.2020)
Колишні назви судна
Amber Sun / Baltic Sea / Diamond Champ / Stena Conductor
Прапори (попередні)
Ліберія
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Saijo Dockyard (Японія)
War & Sanctions 2025
To top