MEROPE
IMO 9281891
Оновлено: 07.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
MEROPE
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9281891
MMSI
352002495
Позивний
3E2648
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяний у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з березня 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
03 грудня 2024 року до танкера застосовано санкції США.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з березня 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
03 грудня 2024 року до танкера застосовано санкції США.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Longkou Gang (КНР), Ningbo (КНР), Yantai (КНР), Yingkou (КНР), Taman (рф), Vanino (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Dongying (КНР), Vadinar (Індія), Paradip (Індія), Mabianzhou (КНР), Dalian (КНР), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Lepus Sai LTD п/o Shanghai Future Ship Management Co LTD (6417692 / КНР / 01.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Shanghai Future Ship Management Co LTD (6171619 / КНР / 28.08.2020)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Shanghai Future Ship Management Co LTD (6171619 / КНР / 28.08.2020)
Колишні назви судна
Amber Sun / Baltic Sea / Diamond Champ / Stena Conductor
Прапори (попередні)
Ліберія
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Saijo Dockyard (Японія)
Веб-ресурси