MITZEL
IMO 9233741
Оновлено: 29.05.2025

Назва судна
MITZEL
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
159999
IMO
9233741
MMSI
620999869
Позивний
D6A3868
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Судно сертифіковано регулятором Korean Register (IACS). Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна, що вважається частиною тіньового флоту.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Судно сертифіковано регулятором Korean Register (IACS). Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна, що вважається частиною тіньового флоту.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jinzhou Wan (КНР), Muara Harbor (Бруней), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Zeytinburnu (Туреччина), Chennai (Індія), Beirut (Ліван), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), New Mangalore (Індія), Maday (М'янма), Visakhapatnam (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Dung Quat (В'єтнам)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Frina Express Corp (6507506 / Сейшельські Острови / 03.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Frina Express Corp (6507506 / Сейшельські Острови / 03.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Akara Navigation LLC (6507523 / Азербайджан / 06.07.2024)
Колишні назви судна
Four Sun / Nell Jacob / Henry / Hali / Olivia
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси