HULDA

IMO 9290309
Оновлено: 22.03.2025
HULDA
Назва судна
HULDA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105941
IMO
9290309
MMSI
668116313
Позивний
S9A3113
Прапор (діючий)
Сан-Томе і Принсіпі Сан-Томе і Принсіпі
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту задіяний в експорті до третіх країн російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях.
Судно сертифіковано регулятором Nippon Kaiji Kyokai (IACS).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Mundra (Індія), Ras Sudr (Єгипет), Tanjung Pelepas (Малайзія), Tianjin Xin Gang (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Khor al Fakkan (ОАЕ), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Zhelezny Rog (рф), Jamnagar- Sikka (Індія), Icdas (Туреччина), Marsa Bashayer (Судан), Batu Ampar (Індонезія), Rabigh (Саудівська Аравія), Xianren Dao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Thea Stewart Ltd (6351646 / Гонконг / 21.10.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Thea Stewart Ltd (6351646 / Гонконг / 21.10.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (21.10.2022)
Колишні назви судна
Pacific Alliance / Seagrace / Thea
Прапори (попередні)
Острів Мен Острів Мен / Мальта Мальта / Панама Панама
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top