HULDA
IMO 9290309
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
HULDA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105941
IMO
9290309
MMSI
668116313
Позивний
S9A3113
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту задіяний в експорті до третіх країн російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях.
Судно сертифіковано регулятором Nippon Kaiji Kyokai (IACS).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Судно сертифіковано регулятором Nippon Kaiji Kyokai (IACS).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Mundra (Індія), Ras Sudr (Єгипет), Tanjung Pelepas (Малайзія), Tianjin Xin Gang (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Khor al Fakkan (ОАЕ), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Zhelezny Rog (рф), Jamnagar Terminal (Індія), Icdas (Туреччина), Marsa Bashayer (Судан), Batu Ampar (Індонезія), Rabigh (Саудівська Аравія), Xianren Dao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Thea Stewart Ltd (6351646 / Гонконг / 21.10.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Thea Stewart Ltd (6351646 / Гонконг / 21.10.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (21.10.2022)
Колишні назви судна
Pacific Alliance / Seagrace / Thea
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси