ELYTE
IMO 9345623
Оновлено: 12.08.2025

Назва судна
ELYTE
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9345623
Прапор (діючий)
MMSI
511101744
Позивний
T8A5225
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Довжина (м)
241.03
Валовий тоннаж
56362
Дедвейт
105852
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, Австралія
, ЄС
, Швейцарія
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті до третіх країн російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, зокрема у Балтійському морі.
Танкер афілійований із індійською компанією Gatik Ship Management – одним із провідних операторів так званого "тіньового флоту", яка з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти в умовах санкцій.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Танкер афілійований із індійською компанією Gatik Ship Management – одним із провідних операторів так званого "тіньового флоту", яка з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти в умовах санкцій.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Scheveningen (Нідерланди), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Khor al Fakkan (ОАЕ), Primorsk (рф), Duqm (Оман), Vadinar (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Baitarani Shipping Ltd (0195241 / Сейшельські Острови / 27.05.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Baitarani Shipping Ltd (0195241 / Сейшельські Острови / 27.05.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Jiu Zhou Shipmanagement Co Ltd (6514471 / Китайська Народна Республіка / 27.05.2025)
Колишні назви судна
Champion Pleasure / Apostolos II / Morea / Tarang / Ru Yi
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Namura Shipbuilding Co. Ltd
Веб-ресурси