JUMBO

IMO 9290335
Оновлено: 16.07.2025
JUMBO

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Панама Панама
MMSI
352005093
Позивний
3E8277
Назва судна
JUMBO
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9290335
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
159081
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Панама Панама
MMSI
352005093
Позивний
3E8277
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, у тому числі з вимкненням системи AIS.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Власником, керівником, комерційним менеджером судна з кінця січня 2024 року є Rahad Maritime Corp., флот якої складається лише з цього судна. ISM-менеджером судна з кінця березня 2024 року є Beacon Ship Management.
Танкер афілійований із індійською компанією Gatik Ship Management – одним із провідних операторів так званого "тіньового флоту", яка з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти в умовах санкцій.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
За даними GISIS IMO станом на 16 липня 2025 року прапор судна невідомий. При цьому судно ходить під прапором Панами.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Gdansk (Польща), Izmit (Туреччина), Lanshan (КНР), Novorossiysk (рф), Sidi Kerir (Єгипет), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Visakhapatnam (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Rahad Maritime Corp (6466095 / Сейшельські Острови / 27.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Rahad Maritime Corp (6466095 / Сейшельські Острови / 27.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (18.01.2025)
Колишні назви судна
Aegean Dignity
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Греція Греція / Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Габон Габон
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top