DIVA 1

IMO 9297371
Оновлено: 12.08.2025
DIVA 1
Назва судна
DIVA 1
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9297371
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
MMSI
620999805
Позивний
D6A3804
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
251.51
Валовий тоннаж
63462
Дедвейт
113553
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти/нафтопродуктів з російських портів.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований із індійською компанією Gatik Ship Management – одним із провідних операторів так званого "тіньового флоту", яка з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти в умовах санкцій. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Novorossiysk (рф), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Khor al Fakkan (ОАЕ), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), Duqm (Оман), Vadinar (Індія), Paradip offshore (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Korous-1 (Єгипет)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Morong Shipping Inc (6474957 / Маврикій / 19.04.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Morong Shipping Inc (6474957 / Маврикій / 19.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Xue Bang Shan Shipmanagement (0137081 / Китайська Народна Республіка / 10.04.2025)
Колишні назви судна
British Eagle / Amore Mio / Godam / Parosea / Suleyman I
Прапори (попередні)
Острів Мен Острів Мен / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Панама Панама
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd.
War & Sanctions 2025
To top