NAGARJUNA
IMO 9299733
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
NAGARJUNA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106005
IMO
9299733
MMSI
621819092
Позивний
J2HE
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, зокрема, у Балтійському морі, у тому числі з вимкненням AIS.
Танкер афілійований із компаніями Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment, які у 2023 році були колишніми ISM-менеджерами судна. Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment є одними з ряду інших компаній, залучених до "жонглювання" суден "тіньового" флоту, пов’язаних з індійською компанією Gatik Ship Management – одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, яка з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти в умовах санкцій.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9299733 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Танкер афілійований із компаніями Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment, які у 2023 році були колишніми ISM-менеджерами судна. Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment є одними з ряду інших компаній, залучених до "жонглювання" суден "тіньового" флоту, пов’язаних з індійською компанією Gatik Ship Management – одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, яка з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти в умовах санкцій.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9299733 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Port Khalifa (Бахрейн), Khawr Fakkan (ОАЕ), Rotterdam (Нідерланди), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Vene-Balti (Естонія), Vadinar (Індія), Qingdao (КНР), Hidd (Бахрейн)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Creole Shipping Ltd (0107886 / Китайська Народна Республіка / 14.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Qin Huai He Shipmanagement Co Ltd (0065490 / Китайська Народна Республіка / 14.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Qin Huai He Shipmanagement Co Ltd (0065490 / Китайська Народна Республіка / 19.11.2024)
Колишні назви судна
Umlma / Antaios / Antaeus
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси