XIWANG

IMO 9317949
Оновлено: 28.02.2025
XIWANG
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
XIWANG
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9317949
MMSI
621819096
Позивний
J2HG
Прапор (діючий)
Джибуті Джибуті
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
МІНОРОВ Микола Миколайович
МІНОРОВ Микола Миколайович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, зокрема, у Балтійському та Чорному морях, у тому числі з вимкненням AIS.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаними з Gatik компаніями, зокрема Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC. Gatik Ship Management, Plutos Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC були попередніми менеджерами танкера.
Індійська компанія Gatik Ship Management з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти і використовувалась для функціонування російського "тіньового" флоту в умовах санкцій.
Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9317949 у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Taranto (Італія), Trieste (Італія), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), Vadinar Terminal (Індія), Skaw (Данія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Vavau Maritime LTD (0106463 / Сейшельські Острови / 02.12.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Vavau Maritime LTD (0106463 / Сейшельські Острови / 02.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Wu Tai Shan Shipmanagement Co (0065322 / КНР / 05.12.2024)
Колишні назви судна
Seamagic / Polar Merchant / ARTEMIS
Прапори (попередні)
Монголія / Сент-Кіттс і Невіс / Мальта / Кіпр / Габон
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top