AZURE CELESTE
IMO 9288722
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
AZURE CELESTE
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
111004
IMO
9288722
MMSI
677069900
Позивний
5IM799
Прапор (діючий)
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти (нафтопродуктів).
Судно афілійоване з одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту – підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC як з попереднім менеджером танкерів. З метою обходу санкцій компанія Radiating World Shipping Services "переписала" свій флот на пов’язані компанії. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9288722.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Судно афілійоване з одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту – підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC як з попереднім менеджером танкерів. З метою обходу санкцій компанія Radiating World Shipping Services "переписала" свій флот на пов’язані компанії. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9288722.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Izmit (Туреччина), Novorossiysk (рф), Tianjin Xin Gang (КНР), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), New Mangalore (Індія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Dalian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Shukria Shipping Ltd п/о Northpole Marine (6376548 / Індія / 05.01.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine (0008041 / Індія / 05.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine (0008041 / Індія / 05.01.2025)
Колишні назви судна
Delta H6p / Delta M / Delta Bba0 / Delta Ebjp / Delta B / Delta Saqlor / Delta Ahk / Delta C / Delta / Delta E / Delta Bh 0 / Delta A 8 / Delta Fh 0 / Delta H / Delta Dh / Delta Sailor
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси