CROSS OCEAN
IMO 9251810
Оновлено: 07.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
CROSS OCEAN
Категорія
Перевезення викопного палива
Порушення нафтового ембарго
Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9251810
MMSI
352002860
Позивний
3E4640
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з жовтня 2024 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Танкер афілійований з компанією Delnaz Ship Management Sdn Bhd, до якої 11 жовтня 2024 року США в рамках розширення обмежень щодо нафтового та нафтохімічного сектору Ірану застосовано санкції за надання матеріальної, спонсорської допомоги або фінансової, матеріальної чи технологічної підтримки, або товарів чи послуг на підтримку Національній іранській нафтовій компанії (NIOC).
11 жовтня 2024 року США застосовано санкції до танкера як до власності, в якій Delnaz Ship Management Sdn Bhd має інтерес.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з жовтня 2024 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Танкер афілійований з компанією Delnaz Ship Management Sdn Bhd, до якої 11 жовтня 2024 року США в рамках розширення обмежень щодо нафтового та нафтохімічного сектору Ірану застосовано санкції за надання матеріальної, спонсорської допомоги або фінансової, матеріальної чи технологічної підтримки, або товарів чи послуг на підтримку Національній іранській нафтовій компанії (NIOC).
11 жовтня 2024 року США застосовано санкції до танкера як до власності, в якій Delnaz Ship Management Sdn Bhd має інтерес.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Suez (Єгипет), Chennai (Індія), Jeddah (Саудівська Аравія), Kozmino (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Dongying (КНР), Martas (Туреччина), Nansha (КНР), Akcansa (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Celestial Bliss Investments п/о Delnaz Ship Management Sdn Bhd (5952808 / Малайзія / 16.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Delnaz Ship Management Sdn Bhd (6271661 / Малайзія / 16.06.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Delnaz Ship Management Sdn Bhd (6271661 / Малайзія / 16.06.2023)
Колишні назви судна
Afra Laurel / British Laurel / AD2A LAUREL / AFRA
Прапори (попередні)
Острів Мен / Ліберія
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Tsuneishi Tadotsu Factory (Японія)
Веб-ресурси