N CERNA
IMO 9289520
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
N CERNA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
53106
IMO
9289520
MMSI
668116153
Позивний
S9-UX
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
ЄС
, Великобританія
, Швейцарія
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
До застосування Сполученим Королівством у грудні 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Almuhit Alhadi Marine Services, індійській Atos Remote Solutions.
У червні-липні 2024 року Сполученим Королівством та ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
До застосування Сполученим Королівством у грудні 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Almuhit Alhadi Marine Services, індійській Atos Remote Solutions.
У червні-липні 2024 року Сполученим Королівством та ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Eregli (Туреччина), Vysotsk (рф), Haydarpasa (Туреччина), Istanbul (Туреччина), Izmir (Туреччина), Kavkaz (рф), Novorossiysk (рф), Vlissingen (Нідерланди), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Pendik (Туреччина), Yalova (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Marmara Ereglisi (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Swissmarlo Ltd (0031042 / Індія / 23.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 21.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 21.09.2024)
Колишні назви судна
Aris / Western Atlantic / Canis Power
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси