LIGOVSKY PROSPECT

IMO 9256066
Оновлено: 22.03.2025
LIGOVSKY PROSPECT
Назва судна
LIGOVSKY PROSPECT
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення price cap
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
114639
IMO
9256066
MMSI
273251810
Позивний
UBRZ6
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та порушенні політики price-cap на рівні $60 за барель російської нафти.
Власником та менеджером судна з січня 2024 року є російська компанія ТОВ "Южний Флот", що контролюється підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
Попереднім власником танкера ІМО 9256066 є підсанкційна Progress Shipping Company Limited (ОАЕ), афілійована з ПАТ "Совкомфлот". Зміна власника та менеджера танкера на російську судноплавну компанію відбулася після застосування санкцій до Progress Shipping Company Limited (ОАЕ).
У листопаді 2023 року США застосовані санкції до трьох суден (у тому числі до ІМО 9256066), афілійованих з підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот", задіяних в експорті російської сирої нафти за ціною понад $60 за барель після набрання чинності політики price-cap на російську нафту.
24 лютого 2025 року ЄС застосовано санкції да танкера, пов'язаного із підсанкційною особою (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
04 березня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до танкера як до судна, пов'язаного із підсанкційною особою.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Busan (Республіка Корея), Nakhodka (рф), Tuapse (рф), Zhoushan (КНР), Chennai (Індія), Aoshan Oil Terminal (КНР), Yeosu (Республіка Корея), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Vadinar Terminal (Індія), Sikka (Індія), Visakhapatnam (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / російська федерація / 12.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / російська федерація / 12.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / російська федерація / 12.01.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top