Серед компаній, до яких застосовані санкції:
PROGRESS SHIPPING COMPANY LIMITED
PROGRESS SHIPPING COMPANY LIMITED
Повідомити додаткову інформацію
Повна назва юридичної особи
PROGRESS SHIPPING COMPANY LIMITED

Скорочена назва юридичної особи
PROGRESS SHIPPING COMPANY LIMITED

ІПН

Реєстраційний номер

Країна
Об'єднані Арабські Емірати

Адреса
Об'єднані Арабські Емірати (Unit 27610-001, Building A1, IFZA Business Park, Dubai Silicon Oasis, Dubai) / Ліберія (80 Broad Street, Monrovia)

Підстави
Афілійована з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища, входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.


Санкційні юрисдикції
США
Санкційні юрисдикції: США
Канада
Санкційні юрисдикції: Канада
Швейцарія
Санкційні юрисдикції: Швейцарія
ЄС
Санкційні юрисдикції: ЄС
Великобританія
Санкційні юрисдикції: Великобританія
Австралія
Санкційні юрисдикції: Австралія
Нова Зеландія
Санкційні юрисдикції: Нова Зеландія
Японія
Санкційні юрисдикції: Японія
Україна
Санкційні юрисдикції: Україна
Дата внесення та посилання на документ Дата внесення та посилання на документ
Країною поки не застосовані санкції Країною поки не застосовані санкції
Морські судна
LIGOVSKY PROSPECT
Назва судна
LIGOVSKY PROSPECT
IMO
9256066
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення price cap
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та порушенні політики price-cap на рівні $60 за барель російської нафти. Власником та менеджером судна з січня 2024 року є російська компанія ТОВ "Южний Флот", що контролюється підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій. Попереднім власником танкера ІМО 9256066 є підсанкційна Progress Shipping Company Limited (ОАЕ), афілійована з ПАТ "Совкомфлот". Зміна власника та менеджера танкера на російську судноплавну компанію відбулася після застосування санкцій до Progress Shipping Company Limited (ОАЕ). У листопаді 2023 року США застосовані санкції до трьох суден (у тому числі до ІМО 9256066), афілійованих з підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот", задіяних в експорті російської сирої нафти за ціною понад $60 за барель після набрання чинності політики price-cap на російську нафту. 24 лютого 2025 року ЄС застосовано санкції да танкера, пов'язаного із підсанкційною особою (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року). 04 березня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до танкера як до судна, пов'язаного із підсанкційною особою.
Дивитися профіль
War & Sanctions 2025
To top