Підписатися

Ligovsky Prospect

IMO 9256066
Оновлено: 14.08.2024
Ligovsky Prospect
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Ligovsky Prospect
Категорія
Перевезення викопного палива
 Порушення price cap
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9256066
MMSI
273251810
Позивний
UBRZ6
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та порушенні політики price-cap на рівні $60 за барель російської нафти.
Власником та менеджером судна з січня 2024 року є російська компанія ТОВ "Южний Флот", що контролюється підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками судів "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
Попереднім власником танкера "Ligovsky Prospect" є підсанкційна Progress Shipping Company Limited (ОАЕ), афілійована з ПАТ "Совкомфлот". Зміна власника та менеджера танкера на російську судноплавну компанію відбулася після застосування санкцій до Progress Shipping Company Limited (ОАЕ).
У листопаді 2023 року США застосовані санкції до трьох суден (у тому числі до "Ligovsky Prospect"), афілійованих з підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот", задіяних в експорті російської сирої нафти за ціною понад $60 за барель після набрання чинності політики price-cap на російську нафту.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Nakhodka (рф), Tuapse (рф), Zhoushan (КНР), Chennai (Індія), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Sikka (Індія), Visakhapatnam (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / рф / 12.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / рф / 12.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / рф / 12.01.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Ліберія
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024