морські та повітряні
Судна
аеропорти та порти
задіяні в перевезенні зброї, викраденої української продукції та в обході санкцій
Загальна кількість:
1067
Морських суден
155
Капітанів
Оновлено: 18.08.2025
Морська логістика критично важлива для нарощування військових спроможностей агресора, пересування військ, отримання зброї та підсанкційних товарів, торгівлі краденим. Агресори перевозять зброю міжнародними протоками на цивільних торгових суднах. Експорт викопного палива в обхід санкцій - основне джерело доходів для росії та Ірану. Тіньовий танкерний флот та судна без льодового класу в Арктиці загрожують екологічною катастрофою. З продажу сільськогосподарської продукції з тимчасово окупованих українських територій росія фінансує війну та зберігає лояльність своїх союзників – Ірану, КНДР.
Спільно ми в змозі це припинити, щоб відновити мир та безпеку
Що потрібно зробити:
  • санкціонувати судна зі списку нижче, а також усі пов’язані компанії та особи (власники, оператори, менеджери, керівники, старші члени екіпажу)
  • заборонити заходи таких суден у порти, територіальні води, ВЕЗ та міжнародні протоки, продаж запчастин для них
 
  • вимагати при отриманні страхових та інших послуг банківські виписки для підтвердження виконання прайс-кепу
  • залучати до збору доказової бази фінансові та профільні установи, оприлюднювати результати розслідувань, застосовувати реальні покарання, в тому числі значні штрафи
Переглянути
Повітряні судна Порти Аеропорти
 
 
 
 
 
 
Всього: 31
VOLGONEFT-160
Назва судна
VOLGONEFT-160
IMO
8867129
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів. Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Крим України. Танкер афілійований російською компанією ТОВ "Стаксель" (іпн 6317116809), яка виступала перевізником щодо танкера "Волгонєфть-212", який зазнав аварії, затонув у Керченській протоці у грудні 2024 року, коли був завантажений російським мазутом, що призвело до екологічної катастрофи через розлив нафтопродуктів. З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33). 12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Дивитися профіль
FLURA
Назва судна
FLURA
IMO
9354636
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів. Танкер активно вдається до ведення темної діяльності в районі російського порту Астрахань, Туркменістану, Керченської протоки, поблизу російських портів в Азовському морі. Судно здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, у березні 2025 року у порт Комиш-Бурун. Танкер афілійований з російською компанією ТОВ "Енея" (іпн 6164136080). Компанія ТОВ "Енея" афілійована з підсанкційним Джамалдіном Пашаєвим і задіяна у прихованих постачаннях в Сирію в інтересах міністерства оборони рф (зокрема авіаційного палива). Генеральним директором ТОВ "Енея" з жовтня 2024 року є Абдулатіпов Магомед Алійович (іпн 053689064586), який тривалий період часу до жовтня 2024 року був керівником Федеральної державної бюджетної установи "Адміністрація морських портів Каспійського моря". Підприємства Джамалдіна Пашаєва залучені до російського військового експорту з 2021 року та уклали понад 200 угод щодо морських перевезень військових вантажів по світу. Джамалдін Пашаєв і його компанії були невід’ємною частиною поточної передачі летальної допомоги підсанкційній російській компанії "ОЕЗ "Алабуга", яка є одним із основних заводів зі складання БПЛА для Міністерства оборони рф за підтримки Ірану. Джамалдін Пашаєв афілійований з підсанкційною суднохідною компанією ТОВ "МГ-Флот", флот якої задіяний у перевезенні озброєння з Сирії, Ірану, Північної Кореї до рф, а також іранської нафти. З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33). 12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Дивитися профіль
ARMADA EXPLORER
Назва судна
ARMADA EXPLORER
IMO
9377042
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів. Танкер активно вдається до ведення темної діяльності в районі Керченської протоки, поблизу портів ТОТ Крим України в районі Керченської протоки та Азовського моря, поблизу російських портів в Азовському морі. Судно здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, зокрема у червні, травні 2025 року у порт Комиш-Бурун. Танкер афілійований з російською компанією ТОВ "Енея" (іпн 6164136080). Компанія ТОВ "Енея" афілійована з підсанкційним Джамалдіном Пашаєвим і задіяна у прихованих постачаннях в Сирію в інтересах міністерства оборони рф (зокрема авіаційного палива). Генеральним директором ТОВ "Енея" з жовтня 2024 року є Абдулатіпов Магомед Алійович (іпн 053689064586), який тривалий період часу до жовтня 2024 року був керівником Федеральної державної бюджетної установи "Адміністрація морських портів Каспійського моря". Власником танкера з березня 2021 року є російська компанія ТОВ "СБК Долина" (іпн 7714420564), засновником якої з 23 жовтня 2020 року є російська компанія ТОВ "ЛСКепітал" (іпн 7703426420). Бенефіціарами ТОВ "ЛСКепітал" з 11 квітня 2022 року є Пашаєв Аслан Джамалдіновіч (іпн 771917667217) з часткою 75%, Лапко Олександр Іванович (іпн 771515523462) з часткою 25%. Пашаєв Аслан є генеральним директором компанії ТОВ "ЛСКепітал", а Лапко Олександр - генеральним директором ТОВ "СБК Долина". Компанію ТОВ "СБК Долина" пов'язують із російським Сбєрбанком, у якого судно перебувало у заставі на дату продажу судна попереднім власником. Пашаєв Аслан Джамалдіновіч ймовірно є сином астраханського підсанкційного бізнесмена Пашаєва Джамалдіна Емірмагомедовича, який володіє/контролює мережу російських судноплавних компаній, які працюють у порту Оля Астраханської області рф. Підприємства Джамалдіна Пашаєва залучені до російського військового експорту з 2021 року та уклали понад 200 угод щодо морських перевезень військових вантажів по світу. Джамалдін Пашаєв і його компанії були невід’ємною частиною поточної передачі летальної допомоги підсанкційній російській компанії "ОЕЗ "Алабуга", яка є одним із основних заводів зі складання БПЛА для Міністерства оборони рф за підтримки Ірану. Джамалдін Пашаєв афілійований з підсанкційною суднохідною компанією ТОВ "МГ-Флот", флот якої задіяний у перевезенні озброєння з Сирії, Ірану, Північної Кореї до рф, а також іранської нафти. З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33). 12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Дивитися профіль
LISTIGA
Назва судна
LISTIGA
IMO
9292838
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне Сьєрра-Леоне
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти, залучений до експорту російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, у тому числі із застосуванням оманливих практик в районі Керченської протоки, Фінської затоки. Судно здійснює заходи в порти ТОТ України, зокрема, у листопаді 2024 року здійснило захід у порт Комиш-Бурун. Діючим власником, комерційним менеджером танкера з липня 2024 року є компанія Arzu Express Inc, зареєстрована на Сейшельських Островах за адресою (Suite 10, 3rd Floor, La Ciotat, Mont Fleuri, Mahe Island Seychelles), що масово використовується для реєстрації судноплавних компаній, залучених до перевезення російської нафти/нафтопродуктів, технічний менеджмент по яких забезпечується рядом компаній з Азербайджану, зокрема компанією Nautical Unity Shipmanagement, яка є ISM-менеджером танкера ІМО 9292838, а також ще двох танкерів, задіяних у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів: ІМО 9253076 (перебуває під санкціями з травня 2025 року) та ІМО 9260275. З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33). 12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Дивитися профіль
BIG MAG
Назва судна
BIG MAG
IMO
9263215
Прапор (діючий)
невідомо
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Судно задіяне у постачаннях іранської нафти до КРН. З початку 2025 року танкер ІМО 9263215 здійснив щонайменше два перевезення нафти за допомогою підсанкційних суден підсанкційної Національної іранської танкерної компанії (NITC), щоб допомогти доставити до шести мільйонів барелів нафти до КНР. Тіньовий флот Ірану покладається на маловідомі компанії з управління суднами для управління своїм флотом танкерів, які потрібні Тегерану для маскування поставок іранської нафти до КНР, використовуючи перевезення "з судна на судно" (STS) за допомогою суден, на які поширюються санкції. 08 травня 2025 року США застосовано санкції до судна. Згідно з даними GISIS IMO станом на 14 липня 2025 року прапор судна невідомий.
Дивитися профіль
CHIL 1
Назва судна
CHIL 1
IMO
9171498
Прапор (діючий)
невідомо
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Судно афілійоване з підсанкційною особою Brar Jugwinder Singh через підсанкційну компанію Glory International FZ-LLC, директором та власником якої він є. Brar через свої компанії володіє, експлуатує або керує флотом з майже 30 нафтових та нафтопродуктовозів, більшість з яких є танкерами Handysize, що пришвартовуються в прибережних водах і перевозять лише частину вантажу більших танкерів. Brar використовує менші судна для перевантаження нафти STS, щоб завантажувати іранську нафту з інших суден "тіньового флоту" або для завантаження нафти чи палива, що контрабандою перевозиться з менших комерційних та рибальських суден. Таким чином, Brar координував дії з незаконними судноплавними спільниками фінансового чиновника хуситів Саїда аль-Джамаля щодо тактики ухилення від санкцій, зокрема використання менших суден замість великих нафтових танкерів для приховування контрабанди іранської нафти в Перській затоці та Хор-ез-Зубайрі (Ірак) та їх околицях. 10 квітня 2025 року США застосовано санкції до судна як до майна, в якому є частка підсанкційної компанії Glory International FZ-LLC. Згідно з даними GISIS IMO, станом на 14 липня 2025 року регістрова назва судна - CHIL 1, прапор позначено як "Aruba False".
Дивитися профіль
GLOBAL ACE
Назва судна
GLOBAL ACE
IMO
9190078
Прапор (діючий)
невідомо
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Судно афілійоване з підсанкційною особою Brar Jugwinder Singh через підсанкційну компанію Glory International FZ-LLC, директором та власником якої він є. Brar через свої компанії володіє, експлуатує або керує флотом з майже 30 нафтових та нафтопродуктовозів, більшість з яких є танкерами Handysize, що пришвартовуються в прибережних водах і перевозять лише частину вантажу більших танкерів. Brar використовує менші судна для перевантаження нафти STS, щоб завантажувати іранську нафту з інших суден "тіньового флоту" або для завантаження нафти чи палива, що контрабандою перевозиться з менших комерційних та рибальських суден. Таким чином, Brar координував дії з незаконними судноплавними спільниками фінансового чиновника хуситів Саїда аль-Джамаля щодо тактики ухилення від санкцій, зокрема використання менших суден замість великих нафтових танкерів для приховування контрабанди іранської нафти в Перській затоці та Хор-ез-Зубайрі (Ірак) та їх околицях. 10 квітня 2025 року США застосовано санкції до судна як до майна, в якому є частка підсанкційної компанії Glory International FZ-LLC. Згідно з даними GISIS IMO станом на 14 липня 2025 року прапор судна невідомий.
Дивитися профіль
GLOBAL ANGEL
Назва судна
GLOBAL ANGEL
IMO
9311309
Прапор (діючий)
невідомо
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Судно афілійоване з підсанкційною особою Brar Jugwinder Singh через підсанкційну компанію Glory International FZ-LLC, директором та власником якої він є. Brar через свої компанії володіє, експлуатує або керує флотом з майже 30 нафтових та нафтопродуктовозів, більшість з яких є танкерами Handysize, що пришвартовуються в прибережних водах і перевозять лише частину вантажу більших танкерів. Brar використовує менші судна для перевантаження нафти STS, щоб завантажувати іранську нафту з інших суден "тіньового флоту" або для завантаження нафти чи палива, що контрабандою перевозиться з менших комерційних та рибальських суден. Таким чином, Brar координував дії з незаконними судноплавними спільниками фінансового чиновника хуситів Саїда аль-Джамаля щодо тактики ухилення від санкцій, зокрема використання менших суден замість великих нафтових танкерів для приховування контрабанди іранської нафти в Перській затоці та Хор-ез-Зубайрі (Ірак) та їх околицях. 10 квітня 2025 року США застосовано санкції до судна як до майна, в якому є частка підсанкційної компанії Glory International FZ-LLC. За даними GISIS IMO станом на 16 липня 2025 року прапор судна невідомий.
Дивитися профіль
War & Sanctions 2025
To top