PHOENIX CROWN

IMO 9299496
Оновлено: 15.08.2025
PHOENIX CROWN
Назва судна
PHOENIX CROWN
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9299496
Прапор (діючий)
Індонезія Індонезія
MMSI
525103018
Позивний
YDAV4
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Довжина (м)
182.78
Валовий тоннаж
24048
Дедвейт
38512
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів та через STS-передачі поблизу європейських країн.
Танкер вдається до темної діяльності поблизу російських портів у Чорному морі.
У січні 2023 року танкер ІМО 9299496 транспортував російські нафтопродукти (понад 29 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажів була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - підсанкційна компанія Bellatrix Energy Limited (Гонконг).
У серпні 2024 року танкер був задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російського порту Туапсе до Туреччини.
Також танкер залучений до експорту російської нафти/нафтопродуктів через здійснення STS-передач, зокрема поблизу Греції (у південній частині Лаконійської затоки), з танкерами, що виходили завантаженими з російських портів і приходили на перевалку в район поблизу Греції. Зокрема, 08 березня 2025 року танкер ІМО 9299496 в районі поблизу Греції (в південній частині Лаконійської затоки) отримав російський мокрий вантаж з танкера ІМО 9692844, який прибув на перевалку з російського порту Приморськ. Після чого танкер ІМО 9299496 розвантажився в турецькому порту Petrol Ofisi Terminal Iskenderun.
Також у березні-квітні 2025 року судно здійснило рейс з російського порту Новоросійськ до індійського порту Мундра.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Alger (Алжир), Aliaga (Туреччина), Arzew (Алжир), Aspropirgos (Aspropyrgos) (Греція), Barcelona (Іспанія), Bejaia (Алжир), Cagliari (Італія), Civitavecchia (Італія), Constanta (Румунія), Genoa (Італія), Iskenderun (Туреччина), Livorno (Італія), Melilli Oil Terminal (Італія), Mersin (Туреччина), Milazzo (Італія), Mohammedia (Марокко), Motril (Іспанія), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Palma De Mallorca (Іспанія), Ploce (Хорватія), Puerto De Bilbao (Іспанія), Santa Cruz De Tenerife (Іспанія), La Skhira (Туніс), Skikda (Алжир), Thessaloniki (Греція), Torre Annunziata (Італія), Trieste (Італія), Tuapse (рф), Zadar (Хорватія), Beirut (Ліван), El-Dekheila (Єгипет), Zawia Terminal (Лівія), Benghazi (Лівія), Agioi Theodoroi Port (Греція), Ravenna (Італія), Misurata (Лівія), Elefsina (Eleusis) (Греція), Sidon (Ліван)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Waruna Nusa Sentana Pt (1984303 / Індонезія / 14.04.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Waruna Nusa Sentana Pt (1984303 / Індонезія / 14.04.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (14.04.2025)
Колишні назви судна
Diana / Lihou / Phoenix An
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Мальта Мальта / Ніуе Ніуе
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Guangzhou International Shipyard
War & Sanctions 2025
To top