HAWK III
IMO 9260263
Оновлено: 29.05.2025

Назва судна
HAWK III
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
40246
IMO
9260263
MMSI
374125000
Позивний
3EDT2
Прапор (діючий)
Страхування P&I
American Steamship Owner P&I association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик, здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, зокрема, у квітні 2025 року.
У 2023, 2024 роках на замовлення компаній Tejarinaft FZCO, Nexus Oil Trading FZCO танкер був задіяний в експорті російських нафтопродуктів (загалом майже 93 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажів була компанія Amur Trading FZCO.
У серпні 2024 року, вийшовши з російського порту Новоросійськ, в районі Port Said- Suez Canal Anchorage (Єгипет) танкер ІМО 9260263 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9258014, що вважається частиною тіньового флоту, з липня 2022 року переключився на перевезення російської нафти/нафтопродуктів, а раніше був задіяний у транспортуванні іранської нафти/нафтопродуктів.
У жовтні 2024 року, вийшовши з російського порту Новоросійськ, в районі поблизу Греції танкер ІМО 9260263 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9222560, що вважається частиною тіньового флоту, задіяним в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
У лютому 2025 року, вийшовши з району Керченської протоки, де судно провадило темну діяльність, в районі поблизу Греції танкер ІМО 9260263 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9402732 VLCC-класу, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
У березні 2025 року, вийшовши з російського порту Туапсе, в районі поблизу Греції танкер ІМО 9260263 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9402732 VLCC-класу.
У 2023, 2024 роках на замовлення компаній Tejarinaft FZCO, Nexus Oil Trading FZCO танкер був задіяний в експорті російських нафтопродуктів (загалом майже 93 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажів була компанія Amur Trading FZCO.
У серпні 2024 року, вийшовши з російського порту Новоросійськ, в районі Port Said- Suez Canal Anchorage (Єгипет) танкер ІМО 9260263 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9258014, що вважається частиною тіньового флоту, з липня 2022 року переключився на перевезення російської нафти/нафтопродуктів, а раніше був задіяний у транспортуванні іранської нафти/нафтопродуктів.
У жовтні 2024 року, вийшовши з російського порту Новоросійськ, в районі поблизу Греції танкер ІМО 9260263 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9222560, що вважається частиною тіньового флоту, задіяним в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
У лютому 2025 року, вийшовши з району Керченської протоки, де судно провадило темну діяльність, в районі поблизу Греції танкер ІМО 9260263 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9402732 VLCC-класу, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
У березні 2025 року, вийшовши з російського порту Туапсе, в районі поблизу Греції танкер ІМО 9260263 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9402732 VLCC-класу.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Aliaga (Туреччина), Constanta (Румунія), Dakar (Сенегал), Izmit (Туреччина), Murmansk (рф), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kamysh-Burun (Україна), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Fujairah (ОАЕ), Altinova- Shipyard (Туреччина), Marmara (Туреччина), Tripoli (Ліван), St. Petersburg (рф), Botas-Ceyhan Oil Terminal- Golovasi (Туреччина), Doraleh (Джибуті)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Oceanic Commander Shipping SA п/о Sr Navigation SA (6397708 / Греція / 25.07.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Sr Navigation SA (6204043 / Греція / 25.07.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sr Navigation SA (6204043 / Греція / 25.07.2023)
Колишні назви судна
Cape Bille / Sw Julia I
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd. (Південна Корея)
Веб-ресурси