MARKAB
IMO 9441958
Оновлено: 29.05.2025

Назва судна
MARKAB
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
6221
IMO
9441958
MMSI
626459000
Позивний
TRBQ2
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, бункеровці підсанкційних суден з російською афілійованістю, морських суден тіньового флоту в районі ВЕЗ росії у Чорному, Азовському морях, Керченської протоки.
У січні, лютому 2023 року танкер був задіяний в експорті російських нафтопродуктів з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажів була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія Tejarinaft FZCO.
У листопаді 2024 року в акваторії Азовського моря на північ Керченської протоки танкер здійснив бункеровку підсанкційного судна ІМО 9851127, афілійованого з підсанкційною російською судноплавною компанією ТОВ "Пола Райз", до якої у лютому 2023 року були застосовані США за діяльність у морському секторі економіки рф, участь у збільшенні торгівлі росії з Туреччиною та сприяння постачанню матеріалів на будівельні майданчики в Арктиці; передачу вантажу з танкером ІМО 9262924, що вважається частиною тіньового флоту рф, і до якого у лютому 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції.
У жовтні 2024 року в акваторії Азовського моря на північ Керченської протоки танкер здійснив бункеровку танкера ІМО 9224441, афілійованого з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу, основними фрахтувальниками суден якого є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії; танкера ІМО 9222560, що вважається частиною тіньового флоту, задіяним в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик, що здійснює заходи в порти ТОТ Криму України.
Танкер афілійований з індійськими компаніями Maritas Fleet PVT LTD, Bravo Ship Management Pvt Ltd, які були колишніми ISM-менеджерами танкера. Maritas Fleet PVT LTD та Bravo Ship Management Pvt Ltd пов'язані з управлінням танкерів, що афілійовані з підсанкційною компанією Hennesea Holdings Limited (ОАЕ), яка незадовго до набрання чинності політикою price cap придбала 18 нафтотанкерів, які перевозили російську підсанкційну нафту/нафтопродукти, і до якої США застосовано санкції за порушення price cap.
У січні, лютому 2023 року танкер був задіяний в експорті російських нафтопродуктів з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажів була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія Tejarinaft FZCO.
У листопаді 2024 року в акваторії Азовського моря на північ Керченської протоки танкер здійснив бункеровку підсанкційного судна ІМО 9851127, афілійованого з підсанкційною російською судноплавною компанією ТОВ "Пола Райз", до якої у лютому 2023 року були застосовані США за діяльність у морському секторі економіки рф, участь у збільшенні торгівлі росії з Туреччиною та сприяння постачанню матеріалів на будівельні майданчики в Арктиці; передачу вантажу з танкером ІМО 9262924, що вважається частиною тіньового флоту рф, і до якого у лютому 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції.
У жовтні 2024 року в акваторії Азовського моря на північ Керченської протоки танкер здійснив бункеровку танкера ІМО 9224441, афілійованого з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу, основними фрахтувальниками суден якого є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії; танкера ІМО 9222560, що вважається частиною тіньового флоту, задіяним в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик, що здійснює заходи в порти ТОТ Криму України.
Танкер афілійований з індійськими компаніями Maritas Fleet PVT LTD, Bravo Ship Management Pvt Ltd, які були колишніми ISM-менеджерами танкера. Maritas Fleet PVT LTD та Bravo Ship Management Pvt Ltd пов'язані з управлінням танкерів, що афілійовані з підсанкційною компанією Hennesea Holdings Limited (ОАЕ), яка незадовго до набрання чинності політикою price cap придбала 18 нафтотанкерів, які перевозили російську підсанкційну нафту/нафтопродукти, і до якої США застосовано санкції за порушення price cap.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Derince Burnu (Туреччина), Yilport/Gebze (Туреччина), Golcuk Burnu (Туреччина), Haifa (Ізраїль), Izmit (Туреччина), Samsun (Туреччина), Tuapse (рф), Altinova- Shipyard (Туреччина), Marmara (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Poti (Грузія), Varna (Болгарія), Burgas (Болгарія), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Pegasi Management LLC (6472381 / Об'єднані Арабські Емірати / 09.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Pegasi Management LLC (6472381 / Об'єднані Арабські Емірати / 09.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Lumen Ship Management FZCO (0019646 / Об'єднані Арабські Емірати / 18.03.2025)
Колишні назви судна
Neta / Pan Adventure / Bomar Haumea / Marmea
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Turkoglu Gemi (Туреччина)
Веб-ресурси