SAINT

IMO 9263198
Оновлено: 29.05.2025
SAINT
Назва судна
SAINT
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
40014
IMO
9263198
MMSI
630001101
Позивний
J5AL9
Прапор (діючий)
Гвінея-Бісау Гвінея-Бісау
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів у Чорному морі, у тому числі через STS-передачі з танкерами тіньового флоту, суднами, афілійованими з російським підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу, основними фрахтувальниками суден якої є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України. Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Крим України (зокрема у березні 2025 року), термінал Шесхаріс (порт Новоросійськ), який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801), Таманський перевантажувальний комплекс нафти/нафтопродуктів, систематично вдається до ведення темної діяльності поблизу російських портів у Чорному, Азовському морях, в районі Керченської протоки.
У березні 2025 року, вийшовши з району Керченської протоки, де судно тривалий час провадило темну діяльність, танкер здійснив STS-передачу поблизу Греції з танкером ІМО 9402732 VLCC-класу, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
У грудні 2024 року, січні, березні 2025 року в районі Темрюкської затоки танкер ІМО 9263198 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9224441, який через пов’язані компанії, зокрема підсанкційні Sun Ship Management, SCF Management Services LTD, афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот".
У грудні 2024 року, лютому 2025 року в районі Керченської протоки та російського порту Геленджик відповідно танкер ІМО 9263198 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9258167, афілійованим з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот".
У грудні 2024 року в районі Керченської протоки танкер ІМО 9263198 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9236640, що вважається частиною тіньового флоту і до якого у січні 2025 року застосовано санкції США.
У грудні 2024 року в районі Керченської протоки танкер ІМО 9263198 здійснив бункеровку судна ІМО 9715270, задіяного у вивезенні українського зерна з порту Севастополь (ТОТ Крим, Україна) до Ірану та Сирії.
У липні 2024 року, квітні 2023 року танкер ІМО 9263198 був задіяний в експорті російських нафтопродуктів (загалом понад 65 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська компанія ПАТ "НК "Роснєфть", а також здійснено відправлення на замовлення компанії Turkiye Petrol Rafinerileri A.S., отримувачем вантажу була компанія Guron Trading Limited (Гонконг), до якої у січні 2025 року США застосовано санкції в рамках застосування обмежень до трейдерів російською нафтою, а також на замовлення компанії Square Energy DMCC.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Conakry (Гвінея), Vysotsk (рф), Yilport/Gebze (Туреччина), Izmit (Туреччина), Las Palmas (Іспанія), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kamysh-Burun (Україна), Altinova- Shipyard (Туреччина), Sheskharis (рф), Marmara (Туреччина), Agioi Theodoroi Port (Греція), Baniyas Oil Terminal (Banias Oil Terminal) (Сирія), Kalecik (Gastria) (Кіпр), Elefsina (Eleusis) (Греція)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Saint Maritime & Trading Ltd п/о Cape Gemi Isletmeciligi AS (0021196 / Туреччина / 01.12.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Cape Gemi Isletmeciligi AS (6477894 / Туреччина / 10.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Cape Gemi Isletmeciligi AS (6477894 / Туреччина / 14.03.2024)
Колишні назви судна
Mount Robson / Hafnia Robson / Beks Naz
Прапори (попередні)
Кіпр Кіпр / Сінгапур Сінгапур / Маршаллові Острови Маршаллові Острови
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Saiki Heavy Industries (Японія)
War & Sanctions 2025
To top