ESENTEPE
IMO 9247508
Оновлено: 05.06.2025

Назва судна
ESENTEPE
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
40250
IMO
9247508
MMSI
352003670
Позивний
3E4792
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Steamship Mutual Underwriting Association (Bermuda)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів у Чорному морі, вдається до здійснення оманливих, високоризикованих практик поблизу європейських країн.
У січні та лютому 2023 року танкер був задіяний в експорті партії дизелю (майже 30 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія Bellatrix Energy Limited (Гонконг), до якої у грудні 2023 року США застосовано санкції за значну участь у торгівлі російською нафтою/нафтопродуктами після впровадження політики обмеження цін.
04 лютого 2025 року, вийшовши з російського порту Туапсе, танкер в районі поблизу Кіпру здійснив 21 лютого 2025 року STS-передачу з танкером ІМО 9422988, до якого у березні 2025 року США застосовано санкції за транспортування іранської нафти.
23 лютого 2025 року танкер в районі поблизу Кіпру здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного у 2022-2023 роках у транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Танкер афілійований з відомою групою компаній Besiktas.
У січні та лютому 2023 року танкер був задіяний в експорті партії дизелю (майже 30 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія Bellatrix Energy Limited (Гонконг), до якої у грудні 2023 року США застосовано санкції за значну участь у торгівлі російською нафтою/нафтопродуктами після впровадження політики обмеження цін.
04 лютого 2025 року, вийшовши з російського порту Туапсе, танкер в районі поблизу Кіпру здійснив 21 лютого 2025 року STS-передачу з танкером ІМО 9422988, до якого у березні 2025 року США застосовано санкції за транспортування іранської нафти.
23 лютого 2025 року танкер в районі поблизу Кіпру здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного у 2022-2023 роках у транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Танкер афілійований з відомою групою компаній Besiktas.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Alexandria (Єгипет), Antwerpen (Бельгія), Aspropirgos (Aspropyrgos) (Греція), Cartagena (Іспанія), Civitavecchia (Італія), Dakar (Сенегал), Dunkerque Port Est (Франція), Izmit (Туреччина), Mersin (Туреччина), Milazzo (Італія), Novorossiysk (рф), Piraeus (Греція), Ras Lanuf (Лівія), Thessaloniki (Греція), Tuapse (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Beirut (Ліван), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Primorsk (рф), Altinova- Shipyard (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Tripoli (Ліван), Zawia Terminal (Лівія), Benghazi (Лівія), Agioi Theodoroi Port (Греція), Tema (Гана), Vassiliko Bay (Кіпр), Jieh (Ліван), Elefsina (Eleusis) (Греція)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Esentepe Shipping Ltd п/о Besiktas Likid Tasimacilik (6330645 / Туреччина / 30.08.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Besiktas Likid Tasimacilik (1652600 / Туреччина / 30.08.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Besiktas Likid Tasimacilik (1652600 / Туреччина / 30.08.2022)
Колишні назви судна
Hans Scholl
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
SLS Heavy Industries (Південна Корея)
Веб-ресурси