SREDINA
IMO 9236975
Оновлено: 05.06.2025

Назва судна
SREDINA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
34801
IMO
9236975
MMSI
357263000
Позивний
HPOW
Прапор (діючий)
Страхування P&I
The West of England Shipowners
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів у Чорному морі, у тому числі через STS-передачі з суднами тіньового флоту поблизу європейських країн. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
У 2023 році танкер був задіяний в експорті численних партій (понад 180 тис. т) російських нафтопродуктів (на замовлення компаній Tüpras Türkiye Petrol Rafinerileri A.Ş., Tejarinaft FZCO) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажів були підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть" (чотирьох партій), Amur Trading FZCO (двох партій).
У листопаді 2024 року, вийшовши з російського порту Новоросійськ, танкер в районі поблизу Румунії здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9323352. Танкер ІМО 9323352 афілійований з серпня 2023 року з індійською компанією Peninsular Maritime India Pvt. Ltd, до флоту якої входять танкери тіньового флоту, зокрема, танкер ІМО 9329760, задіяний у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському морі, здійсненні оманливих практик судноплавства, зокрема веденні темної діяльності в Балтійському морі поблизу російського порту Усть-Луга, використовується росією як шпигунська платформа, націлена на спостереження за військово-морською та повітряною діяльністю НАТО, задіяний в здійсненні диверсійної діяльності у Балтійському морі, 26 грудня 2024 року затриманий уповноваженим органом Фінляндії за підозрою в обриві якорем 25 грудня 2024 року підводного кабелю Estlink 2. До флоту Peninsular Maritime India Pvt. Ltd також належить підсанкційний танкер ІМО 9323376, задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному, Балтійському морях.
Танкер пов'язаний з інцидентом, що загрожував екологічній безпеці. 25 серпня 2024 року судно прямувало до Бенгазі (Лівія) з Новоросійська, коли при вході в Босфор у нього відмовив двигун. Танкер пішов у течію і став загрозою для судноплавства. Направлені в район інциденту буксири змогли взяти танкер на буксир і рушили його до якірної стоянки біля Тюркелі.
У 2025 році році судно продовжує здійснювати експорт російської нафти/нафтопродуктів з російських портів Туапсе, Новоросійськ, зокрема, з терміналу Шесхаріс, який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801), у тому числі із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності в районі Керченської протоки, російських портів у Чорному морі).
У 2023 році танкер був задіяний в експорті численних партій (понад 180 тис. т) російських нафтопродуктів (на замовлення компаній Tüpras Türkiye Petrol Rafinerileri A.Ş., Tejarinaft FZCO) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажів були підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть" (чотирьох партій), Amur Trading FZCO (двох партій).
У листопаді 2024 року, вийшовши з російського порту Новоросійськ, танкер в районі поблизу Румунії здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9323352. Танкер ІМО 9323352 афілійований з серпня 2023 року з індійською компанією Peninsular Maritime India Pvt. Ltd, до флоту якої входять танкери тіньового флоту, зокрема, танкер ІМО 9329760, задіяний у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському морі, здійсненні оманливих практик судноплавства, зокрема веденні темної діяльності в Балтійському морі поблизу російського порту Усть-Луга, використовується росією як шпигунська платформа, націлена на спостереження за військово-морською та повітряною діяльністю НАТО, задіяний в здійсненні диверсійної діяльності у Балтійському морі, 26 грудня 2024 року затриманий уповноваженим органом Фінляндії за підозрою в обриві якорем 25 грудня 2024 року підводного кабелю Estlink 2. До флоту Peninsular Maritime India Pvt. Ltd також належить підсанкційний танкер ІМО 9323376, задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному, Балтійському морях.
Танкер пов'язаний з інцидентом, що загрожував екологічній безпеці. 25 серпня 2024 року судно прямувало до Бенгазі (Лівія) з Новоросійська, коли при вході в Босфор у нього відмовив двигун. Танкер пішов у течію і став загрозою для судноплавства. Направлені в район інциденту буксири змогли взяти танкер на буксир і рушили його до якірної стоянки біля Тюркелі.
У 2025 році році судно продовжує здійснювати експорт російської нафти/нафтопродуктів з російських портів Туапсе, Новоросійськ, зокрема, з терміналу Шесхаріс, який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801), у тому числі із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності в районі Керченської протоки, російських портів у Чорному морі).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Izmit (Туреччина), Novorossiysk (рф), Toros Gubre (Туреччина), Tuapse (рф), Fujairah (ОАЕ), Altinova- Shipyard (Туреччина), Marmara (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Zawia Terminal (Лівія), Benghazi (Лівія), Sohar (Оман), Misurata (Лівія), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Continental Maritime Ltd п/о Srediste Shipping LLC (6503874 / Об'єднані Арабські Емірати / 23.05.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Srediste Shipping LLC (6425220 / Об'єднані Арабські Емірати / 28.05.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Srediste Shipping Gemi (6421346 / Туреччина / 22.12.2023)
Колишні назви судна
Maersk Ramsgate / Maersk Rhode Island / Countess I / Mariner ІІІ
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Guangzhou International Shipyard (КНР)
Веб-ресурси