JAZZ

IMO 9337327
Оновлено: 29.05.2025
JAZZ
Назва судна
JAZZ
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
50548
IMO
9337327
MMSI
352003751
Позивний
3E5852
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів (Новоросійськ, Туапсе, Санкт-Петербург, Висоцьк) у Чорному, Балтійському морях.
Зокрема, 17 лютого 2023 року танкер був задіяний в експорті партії дизелю (майже 30 тис. т) з російського порту Туапсе, відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем компанія GMS Trading Middle East DMCC (ОАЕ), заснована 16 лютого 2022 року. В Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Також танкер був задіяний у ще декількох експортних операціях партій дизелю ПАТ "НК "Роснєфть" з порту Туапсе - 09 січня та 01 лютого 2023 року.
Танкер афілійований з турецькою компанією Beks Tanker Isletmeciligi AS (з групи компаній Bekmezci, яка належить турецькому текстильному магнату Алі Бекмезчі), до якої у лютому 2024 року застосовані санкції Сполученим Королівством за підтримку уряду рф, участь у діяльності та отриманні вигоди від ведення бізнесу в секторі, що має стратегічне значення для уряду росії - російському енергетичному секторі.
Танкер ІМО 9337327 є одним із 37, куплених Bekmezci з 2022 року, що був негайно задіяний у російських нафтових торгах у складі флоту Beks. Значна кількість суден Beks була перейменована, а управління суднами та комерційні операції змінено, щоб обійти санкції, застосовані до Beks західними регуляторами.
Судно пов'язане з інцидентами, що становлять загрози екологічній безпеки і трапилися біля Фінляндії у грудні 2024 року, коли судно дрейфувало у зв'язку з технічною несправністю, у січні 2025 на північ від німецького острова Рюген, коли судно прямувало з російського порту Висоцьк з вантажем до Тунісу і дрейфувало через несправність двигуна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Al-Khair (Судан), Vysotsk (рф), Izmit (Туреччина), Las Palmas (Іспанія), Manaus (Бразилія), Novorossiysk (рф), Piraeus (Греція), Tuapse (рф), Zhuhai (КНР), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Marmara (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Al Hamriyah (ОАЕ), St. Petersburg (рф), Tanjong Penjuru (Сінгапур)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Jazz Maritime & Trading Ltd п/о Sand Gemi Isletmeciligi AS (0022751 / Туреччина / 20.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Sand Gemi Isletmeciligi AS (6477863 / Туреччина / 01.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sand Gemi Isletmeciligi AS (6477863 / Туреччина / 20.03.2024)
Колишні назви судна
Fr8 Spirit / Navig8 Spirit / T Rex / Beks T Rex
Прапори (попередні)
Маршаллові Острови Маршаллові Острови
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
SPP Shipbuilding Tongyoung Shipyard (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top