INDRAS

IMO 9314894
Оновлено: 28.05.2025
INDRAS
Назва судна
INDRAS
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
39378
IMO
9314894
MMSI
352004945
Позивний
3E7163
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, у тому числі через здійснення STS-передач, зокрема, з підсанкційним танкером ІМО 9247443, який з липня 2024 року в районі поблизу Греції, Кіпру діє як перевантажувальний STS-хаб російської нафти/нафтопродуктів, що транспортується танкерами переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів на перевалку поблизу європейських країн.
Судно вдається до темної діяльності поблизу ТОТ Крим України, російських портів Новоросійськ, Туапсе.
Танкер здійснює заходи в термінал Шесхаріс (порт Новоросійськ), який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801).
Танкер афілійований з індійськими компаніями Orion Ship Management, Geras Ship Management, які у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, були залучені до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Hong Hu Shipping Ltd (0093492 / Гонконг / 26.12.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Hong Hu Shipping Ltd (0093492 / Гонконг / 26.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Bixia Ship Management (6487581 / Індія / 18.04.2024)
Колишні назви судна
Arion / Mythos
Прапори (попередні)
Греція Греція / Ліберія Ліберія / Габон Габон
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top