ASLAN KHADARCEV

IMO 9297199
Оновлено: 05.06.2025
ASLAN KHADARCEV
Назва судна
ASLAN KHADARCEV
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
6477
IMO
9297199
MMSI
273440780
Позивний
UHAP
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
КАЛІНІН Роман Андрійович
КАЛІНІН Роман Андрійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, у бункеровці в районі Керченської протоки, поблизу російських портів у Чорному, Азовському морях суден з російською афілійованістю, у тому числі тих, що здійснюють заходи в порти ТОТ України, вдається до ведення темної діяльності в районі Керченської протоки.
Власником танкера з червня 2021 року є російська компанія ТОВ "СБК Долина" (іпн 7714420564), засновником якої з 23 жовтня 2020 року є російська компанія ТОВ "ЛСКепітал" (іпн 7703426420). Бенефіціарами ТОВ "ЛСКепітал" з 11 квітня 2022 року є Пашаєв Аслан Джамалдінович (іпн 771917667217) з часткою 75%, Лапко Олександр Іванович (іпн 771515523462) з часткою 25%. Пашаєв Аслан є генеральним директором компанії ТОВ "ЛСКепітал", а Лапко Олександр - генеральним директором ТОВ "СБК Долина". Компанію ТОВ "СБК Долина" пов'язують із російським Сбєрбанком, у якого судно перебувало у заставі на дату продажу судна попереднім власником. Пашаєв Аслан Джамалдінович ймовірно є сином астраханського підсанкційного бізнесмена Пашаєва Джамалдіна Емірмагомедовича, який володіє/контролює мережу російських судноплавних компаній, які працюють у порту Оля Астраханської області рф. Підприємства Джамалдіна Пашаєва залучені до російського військового експорту з 2021 року та уклали понад 200 угод щодо морських перевезень військових вантажів по світу. Джамалдін Пашаєв і його компанії були невід’ємною частиною поточної передачі летальної допомоги підсанкційній російській компанії "ОЕЗ "Алабуга", яка є одним із основних заводів зі складання БПЛА для Міністерства оборони рф за підтримки Ірану. Джамалдін Пашаєв афілійований з підсанкційною суднохідною компанією ТОВ "МГ-Флот", флот якої задіяний у перевезенні озброєння з Сирії, Ірану, Північної Кореї до рф, а також іранської нафти. Лапко Олександр ймовірно пов'язаний з банківською сферою, займав керівні посади в ВТБ-банк (рф), у 2013 році в Альфа-банк (Україна), тощо.
Танкер афілійований з російською компанією ТОВ "Енея" (іпн 6164136080), яка фактично керує судном. Компанія ТОВ "Енея" афілійована з Джамалдіном Пашаєвим і задіяна у прихованих постачаннях в Сирію в інтересах міністерства оборони рф (зокрема авіаційного палива), володіє флотом із 15 нафтових танкерів. Генеральним директором ТОВ "Енея" з жовтня 2024 року є Абдулатіпов Магомед Алійович (іпн 053689064586), який тривалий період часу до жовтня 2024 року був керівником Федеральної державної бюджетної установи "Адміністрація морських портів Каспійського моря".
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9297199.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Yilport/Gebze (Туреччина), Novorossiysk (рф), Temryuk (рф), Tuapse (рф), Marmara (Туреччина), Gelendzhik (рф), Rostov-on-Don (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "СБК Долина" п/о ТОВ "Енея" (6218759 / російська федерація / 09.06.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "СБК Долина" п/о ТОВ "Енея" (6218759 / російська федерація / 28.09.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Енея" (6267148 / російська федерація / 02.07.2022)
Колишні назви судна
Armada Trader
Прапори (попередні)
Мальта Мальта
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Selah Shipyard (Туреччина)
War & Sanctions 2025
To top