SOFIA K
IMO 9299123
Оновлено: 26.05.2025

Назва судна
SOFIA K
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
65125
IMO
9299123
MMSI
352002667
Позивний
3E4989
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти з 2024 року задіяний в налагодженому ланцюгу постачання російської нафти/нафтопродуктів до третіх країн шляхом здійснення STS-передач у районі поблизу європейських країн, поблизу єгипетського порту Саїд, зокрема, з підсанкційним танкером ІМО 9247443, який з липня 2024 року в районі поблизу Греції, Кіпру діє як перевантажувальний STS-хаб російської нафти/нафтопродуктів, що транспортується танкерами переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів на перевалку поблизу європейських країн. До цього танкер здійснював прямі заходи в російські порти з нафтовими терміналами (Туапсе, Приморськ), після чого слідував у перевантажувальний район в Лаконійській затоці.
У лютому 2023 року танкер був задіяний в експорті партії газойлю (понад 54 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія Bellatrix Energy Limited (Гонконг), до якої у грудні 2023 року США застосовано санкції за значну участь у торгівлі російською нафтою/нафтопродуктами після впровадження політики обмеження цін.
03, 16, 22 вересня, 10, 19 жовтня, 09 листопада 2024 року в районі поблизу Греції танкер здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443, який перед цим здійснив низку STS-передач в районі Греції, Кіпру з танкерами (окрема частина яких афілійовані з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів у 2022-2023 роках в умовах західних санкцій), що прийшли на перевантаження з російських портів. Після низки STS-передач з танкером ІМО 9247443 танкер ІМО 9299123 здійснював заходи в єгипетський порт El-Dekheila.
08 лютого 2025 року в районі на південь від Кіпру танкер здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9374416, який у січні вийшов з російського порту Новоросійськ. Після цього танкер ІМО 9299123 послідував в район поблизу порту Саїд (Єгипет), де 11 лютого 2025 року здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. Потім танкер ІМО 9299123 здійснив захід в єгипетський порт, танкер ІМО 9247443 повернувся в район поблизу Кіпру для здійснення наступних STS-передач мокрого вантажу з російською афілійованістю.
Танкер ІМО 9299123 афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Ark Seakonnect Shipmanagment, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping, Orion Ship Management, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій. Gatik Ship Management та Ark Seakonnect Shipmanagment були попередніми менеджерами судна. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
Станом на 11 квітня 2025 року комерційним менеджером танкера є індійська компанія Chenab Ship Management, до флоту якої також належить підсанкційний танкер ІМО 9289752, що вважається частиною тіньового флоту, афілійований з індійською компанією Ark Seakonnect Shipmanagment, пов'язаною з тіньовим оператором Gatik Ship Management, і задіяний в експорті до третіх країн російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У лютому 2023 року танкер був задіяний в експорті партії газойлю (понад 54 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія Bellatrix Energy Limited (Гонконг), до якої у грудні 2023 року США застосовано санкції за значну участь у торгівлі російською нафтою/нафтопродуктами після впровадження політики обмеження цін.
03, 16, 22 вересня, 10, 19 жовтня, 09 листопада 2024 року в районі поблизу Греції танкер здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443, який перед цим здійснив низку STS-передач в районі Греції, Кіпру з танкерами (окрема частина яких афілійовані з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів у 2022-2023 роках в умовах західних санкцій), що прийшли на перевантаження з російських портів. Після низки STS-передач з танкером ІМО 9247443 танкер ІМО 9299123 здійснював заходи в єгипетський порт El-Dekheila.
08 лютого 2025 року в районі на південь від Кіпру танкер здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9374416, який у січні вийшов з російського порту Новоросійськ. Після цього танкер ІМО 9299123 послідував в район поблизу порту Саїд (Єгипет), де 11 лютого 2025 року здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. Потім танкер ІМО 9299123 здійснив захід в єгипетський порт, танкер ІМО 9247443 повернувся в район поблизу Кіпру для здійснення наступних STS-передач мокрого вантажу з російською афілійованістю.
Танкер ІМО 9299123 афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Ark Seakonnect Shipmanagment, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping, Orion Ship Management, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій. Gatik Ship Management та Ark Seakonnect Shipmanagment були попередніми менеджерами судна. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
Станом на 11 квітня 2025 року комерційним менеджером танкера є індійська компанія Chenab Ship Management, до флоту якої також належить підсанкційний танкер ІМО 9289752, що вважається частиною тіньового флоту, афілійований з індійською компанією Ark Seakonnect Shipmanagment, пов'язаною з тіньовим оператором Gatik Ship Management, і задіяний в експорті до третіх країн російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Port Khalifa (Бахрейн), Paranagua (Бразилія), Ras Isa Marine Terminal (Народна Демократична Республіка Ємен), Santos (Бразилія), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Primorsk (рф), Lome (Того), Marmara (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Tripoli (Ліван), Zahrani Terminal (Ліван), Jebel Ali (ОАЕ)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Farasan Maritime Inc п/о Chenab Ship Management (6466183 / Індія / 01.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Chenab Ship Management (0012808 / Індія / 01.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Charai Sea Shipping Pvt Ltd (0112793 / Індія / 10.01.2025)
Колишні назви судна
Stena Paris / Tango A
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Split Shipyard (Хорватія)
Веб-ресурси