KARABAKH
IMO 9810513
Оновлено: 12.08.2025

Назва судна
KARABAKH
Категорія
Перевезення викопного палива
Інше
IMO
9810513
Прапор (діючий)
MMSI
423520100
Позивний
4JUC
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
250
Валовий тоннаж
63487
Дедвейт
106999
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з жовтня 2023 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях із вимкненням сигналу AIS поблизу російських портів у Чорному морі.
У 2024 році танкер під командуванням капітанів Романа Невзорова та Сергія Пантєлєєва здійснив перевезення з російських портів Приморськ та Усть-Луга до Індії та Туреччини сирої нафти та нафтопродуктів, у тому числі походженням від підсанкційної російської нафтової компанії ПАТ "Лукойл".
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
У 2024 році танкер під командуванням капітанів Романа Невзорова та Сергія Пантєлєєва здійснив перевезення з російських портів Приморськ та Усть-Луга до Індії та Туреччини сирої нафти та нафтопродуктів, у тому числі походженням від підсанкційної російської нафтової компанії ПАТ "Лукойл".
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Aliaga (Туреччина), Genoa (Італія), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Novorossiysk (рф), Ras Lanuf (Лівія), Trieste (Італія), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Yuzhnaya Ozereyevka Terminal (рф), Zawia Terminal (Лівія), Ain Sukhna Terminal (Єгипет), Rabigh (Саудівська Аравія), Gelendzhik (рф), Endesa (Іспанія), St. Petersburg (рф), CPC Terminal (рф), Botas-Ceyhan Oil Terminal- Golovasi (Туреччина), Tanjong Penjuru (Сінгапур)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
SA Karabakh Shipholdings (6415855 / Азербайджан / 08.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
SA Karabakh Shipholdings (6415855 / Азербайджан / 01.11.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Asco Shipmanagement Afezco (6417922 / Азербайджан / 26.10.2024)
Колишні назви судна
Sperchios
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2018
Забудовник (країна)
Namura Shipbuilding Co Ltd
Веб-ресурси