HANNAH
IMO 9261619
Оновлено: 11.06.2025

Назва судна
HANNAH
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105869
IMO
9261619
MMSI
352005220
Позивний
3E8370
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Standard P&I Club per Charles Taylor & Co
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському морі, Тихоокеанського регіону із застосуванням оманливих практик.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Cagliari (Італія), Gdansk (Польща), Jurong Island (Сінгапур), Ko Si Chang Terminal (Таїланд), Laem Chabang (Таїланд), Lanshan (КНР), Muhamamad Bin Qasim (Пакистан), Nakhodka (рф), Seria Oil Loading Terminal (Бруней), Sidi Kerir (Єгипет), Tanjung Pelepas (Малайзія), Ust-Luga (рф), Jeddah (Саудівська Аравія), Dongying (КНР), Duqm (Оман), Qingdao (КНР), Gulei (КНР), Jubail (Саудівська Аравія), St. Petersburg (рф), King Fahd (Саудівська Аравія), Bunga Orkid oil field (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ship Smart Co Ltd п/о Metis Co Ltd (0135742 / Китайська Народна Республіка / 11.02.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Metis Co Ltd (6477691 / Китайська Народна Республіка / 11.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Metis Co Ltd (6477691 / Китайська Народна Республіка / 13.02.2025)
Колишні назви судна
Livia / Sea Luck IІІ
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси