SKY RIDER

IMO 9208124
Оновлено: 28.05.2025
SKY RIDER
Назва судна
SKY RIDER
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
37418
IMO
9208124
MMSI
511100837
Позивний
T8A4048
Прапор (діючий)
Палау Палау
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з грудня 2022 року з російських портів, здійснює заходи в російські порти Приморськ, Новоросійськ, Санкт-Петербург, Туапсе, активно вдається до ведення темної діяльності, зокрема поблизу російських портів у Чорному морі, поблизу південного узбережжя ТОТ Криму, в районі Керченської протоки в Азовському морі.
Танкер задіяний в багаторазових STS-передачах в районі Греції, Кіпру із танкером ІМО 924744 без належного західного страхування, зокрема у березні 2025 року (в район Кіпру танкер прийшов з району російського порту Туапсе, де тривалий час провадив темну діяльність), у січні 2025 року (в район Греції танкер ІМО 9208124 прибув з порту з району поблизу російського порту Туапсе, де тривалий час провадив темну діяльність), тощо.
У березні 2025 року в районі порту Саїд (Єгипет) відбулася STS-передача з танкером ІМО 9105114, який до вересня 2022 року ходив під російським прапором, належав та управлявся російською компанією Rusprimeexport LLC. Наразі судно ІМО 9105114 ходить під прапором Камеруну, належить та керується компанією Fineas Marine Inc, зареєстрованою на Маршаллових Островах за адресою, що масово використовується для реєстрації компаній, афілійованих із тіньовим флотом та участю у санкційній торгівлі мокрим вантажем. При цьому танкер ІМО 9105114 систематично та активно провадить тривалу у часі темну діяльність, зокрема, в районі Лівії, був відстежений Міжнародною громадською організацією Greenpeace, у порту Бенгазі (Лівія), коли сигнал AIS судна не відстежувався. Останнім часом збільшилися надходження до Лівії вантажів, зокрема російського походження, що переміщуються у тому числі через STS-передачі, ймовірно для подальшого перенаправлення в інші пункти призначення.
Танкер афілійований з компанією Peninsula Energy FZE (ОАЕ), інкорпорованою у січні 2015 року, яка здійснює управління танкером. За наявною інформацію, діяльність компанії Peninsula Energy FZE фактично керується з м. Санкт-Петербург (рф), у тому числі здійснюється підбір персоналу. Також компанія Peninsula Energy FZE співпрацює з підсанкційною компанією ПАТ "Газпром нєфть" в частині закупівлі нафтопродуктів.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Dakar (Сенегал), Yilport/Gebze (Туреччина), Mersin (Туреччина), Motril (Іспанія), Novorossiysk (рф), Richards Bay (Південно-Африканська Республіка), Tanger Med (Марокко), Tuapse (рф), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Primorsk (рф), Altinova- Shipyard (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Tripoli (Ліван), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Dilan Shipping Ltd п/о Peninsula Energy FZE (0118863 / Об'єднані Арабські Емірати / 08.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Peninsula Energy FZE (6208182 / Об'єднані Арабські Емірати / 11.05.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Peninsula Energy FZE (6208182 / Об'єднані Арабські Емірати / 11.05.2022)
Колишні назви судна
Armodius / Baltic Carrier / Baltic Chief / Baltic Chief I / Bella / Toro
Прапори (попередні)
Кіпр Кіпр / Португалія Португалія / Німеччина Німеччина / Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2000
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd. (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top