C VIKING

IMO 9261657
Оновлено: 05.06.2025
C VIKING
Назва судна
C VIKING
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
40059
IMO
9261657
MMSI
667002414
Позивний
9LS2117
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне Сьєрра-Леоне
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності, здійснення STS-передач з іншими танкерами, у тому числі тіньового флоту рф, поблизу європейських країн).
З грудня 2023 року власником танкера є компанія Marinequest Corp (ІМО 6437580), зареєстрована на Сейшельських Островах за адресою (Suite 10, 3rd Floor, La Ciotat, Mont Fleuri, Mahe Island Seychelles), що масово використовується для реєстрації судноплавних компаній з непрозорою структурою власності, у липні 2024 року ця ж компанія стала комерційним менеджером судна. У період з січня по липень 2024 року танкер афілійований з молдовською компанією Surt Ship Management SRL, яка була комерційним та технічним менеджером судна у цей період. Вказана молдовська компанія є однією з десяти молдовських компаній, які у 2024 році відіграли значну роль у морському транспортуванні російської нафтинафтопродуктів. У липні 2024 року технічний менеджмент перейшов до компанії Vvave Minder Shipmanagement (Азербайджан), при цьому власник танкера не змінився, що може свідчити, що бенефіціар судна не змінився. З березня 2025 року технічний менеджмент перейшов до іншої компанії з Азербайджену - Tidal Tech Mariners LLC, флот якої станом на 26 травня 2025 року складається з чотирьох танкерів, у тому числі підсанкційних (ІМО 926165, ІМО 9265873, ІМО 9290921, ІМО 9384095), задіяних у морській торгівлі російською нафтою/нафтопродуктами.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Alexandria (Єгипет), Ambarli (Туреччина), Antwerpen (Бельгія), Arzew (Алжир), Augusta (Італія), Barcelona (Іспанія), Dakar (Сенегал), El Jorf Lasfar (Марокко), Gela (Італія), Hamburg (Німеччина), Koper (Словенія), La Goulette (Туніс), Marsaxlokk (Мальта), Melilli Oil Terminal (Італія), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), Piraeus (Греція), Port-de-Bouc (Франція), Porto Di Lido-Venezia (Італія), Puerto De Bilbao (Іспанія), Rotterdam (Нідерланди), Sines (Португалія), La Skhira (Туніс), Tuapse (рф), Zarzis (Туніс), Batumi (Грузія), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Altinova- Shipyard (Туреччина), Zawia Terminal (Лівія), Agioi Theodoroi Port (Греція), Poti (Грузія), Goteborg (Швеція), Vassiliko Bay (Кіпр), Ravenna (Італія), Ventspils (Латвія), Klaipeda (Литва), Sundsvall (Швеція), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Marinequest Corp (6422711 / Сейшельські Острови / 26.03.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Marinequest Corp (6422711 / Сейшельські Острови / 20.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Tidal Tech Mariners LLC (0013355 / Азербайджан / 29.12.2023)
Колишні назви судна
Southern Unity / Amalienborg / Shandong Zihe
Прапори (попередні)
Великобританія Великобританія / Данія Данія / Гібралтар Гібралтар / Гонконг Гонконг / Палау Палау / Острови Кука Острови Кука
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Shinasb Yard (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top