MANASLU

IMO 9388027
Оновлено: 08.04.2025
MANASLU
Назва судна
MANASLU
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
46549
IMO
9388027
MMSI
352002116
Позивний
3E3794
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
American Steamship Owner P&I association, North of England P&I Association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, зокрема, з російських портів у Чорному морі, веденні оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, зокрема, в районі Керченської протоки у Чорному морі).
Танкер у лютому 2025 року здійснював заходи в порт Камиш-Бурун на ТОТ Крим.
Танкер здійснює часті заходи в порт терміналу російського Таманського перевантажувального комплексу скраплених вуглеводневих газів, нафти та нафтопродуктів.
У квітні 2023 року поблизу Греції відбулася STS-передача з танкером IMO 9274434 (перебуває під санкціями США, Великобританії), афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Orion Ship Management LLP, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management LLP, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства за задіяність в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки). Fractal Marine DMCC вважається одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти і відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів в умовах санкційних обмежень. Після застосування санкцій Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити санкції, запроваджені Сполученим Королівством, але програла в суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії. Так, танкери, які раніше перебували в управлінні Fractal Marine DMCC, були передані новим керуючим компаніям, зокрема, Zulu Ships Management (ОАЕ). Судна під управлінням Zulu Ships Management продовжують експортувати російську нафту/нафтопродукти з російських портів в Балтійському, Чорному морях.
Управління танкером здійснюється компанією Zulu Ships Management, яка також оперує іншими танкерами, афілійованими з Fractal Marine DMCC - IMO 9433016, IMO 9387279, IMO 9336490, ІMO 9332315, IMO 9328170, IMO 9298492, IMO 9282493, IMO 9282481, IMO 9252955, які здійснюють заходи в російські поти у Балтійському, Чорному морях, при цьому танкери ІMO 9332315, ІМО 9298492 також здійснюють заходи в порт Камиш-Бурун на ТОТ Крим.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Aliaga (Туреччина), Anapa (рф), Antwerpen (Бельгія), Conakry (Гвінея), Dakar (Сенегал), Dumai (Індонезія), Marsaxlokk (Мальта), Mohammedia (Марокко), Novorossiysk (рф), Santa Cruz De Tenerife (Іспанія), Santos (Бразилія), Tanger (Марокко), Tuapse (рф), Zeytinburnu (Туреччина), Abidjan (Кот-д'Івуар), Taman (рф), Kamysh-Burun (Україна), Chennai (Індія), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Zhelezny Rog (рф), Alemoa Terminal (Бразилія), Kakinada (Індія), Tuticorin (Індія), Gelendzhik (рф), Jebel Ali (ОАЕ), St Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Dream Istanbul Corp (6467681 / Об'єднані Арабські Емірати / 27.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Zulu Ships Management & Operation LLC (6509771 / Об'єднані Арабські Емірати / 17.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Zulu Ships Management & Operation LLC (6509771 / Об'єднані Арабські Емірати / 17.10.2024)
Колишні назви судна
Energy Puma
Прапори (попередні)
Острів Мен Острів Мен
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Sungdong Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top