AKAR WEST
IMO 9258167
Оновлено: 25.06.2025

Назва судна
AKAR WEST
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
47199
IMO
9258167
MMSI
Позивний
Прапор (діючий)
невідомо
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

ШПАК Віталій Ігорьович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у перевезенні нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному морі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкненням AIS, зокрема, в районі Керченської протоки). Судно здійснює заходи в порти ТОТ Криму (Камиш-Бурун, Феодосія).
Танкер через підсанкційні компанії SCF Management Services Cyprus (Кіпр), Sun Ship Management (ОАЕ), Oil Tankers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), Fornax Ship Management FZCO (ОАЕ) афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" – найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших.
З вересня 2024 року комерційним менеджером танкера є турецька компанія Golden Gate Ship Management Ltd, ISM-менеджером турецька компанія Pier Denizcilik Ve Ticaret Ltd. Зазначені турецькі компанії здійснюють управління ще одного танкера ІМО 9292046, афілійованого через підсанкційні компанії SCF Management Services Cyprus (Кіпр), Sun Ship Management (ОАЕ), Oil Tankers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), Fornax Ship Management FZCO (ОАЕ) з ПАТ "Совкомфлот".
Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, продовжують здійснювати перевезення російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9258167.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Танкер через підсанкційні компанії SCF Management Services Cyprus (Кіпр), Sun Ship Management (ОАЕ), Oil Tankers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), Fornax Ship Management FZCO (ОАЕ) афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" – найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших.
З вересня 2024 року комерційним менеджером танкера є турецька компанія Golden Gate Ship Management Ltd, ISM-менеджером турецька компанія Pier Denizcilik Ve Ticaret Ltd. Зазначені турецькі компанії здійснюють управління ще одного танкера ІМО 9292046, афілійованого через підсанкційні компанії SCF Management Services Cyprus (Кіпр), Sun Ship Management (ОАЕ), Oil Tankers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), Fornax Ship Management FZCO (ОАЕ) з ПАТ "Совкомфлот".
Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, продовжують здійснювати перевезення російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9258167.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Delta Terminal (Туреччина), Novorossiysk (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kamysh-Burun (Україна), Sheskharis (рф), Marmara (Туреччина), Feodosia (Україна), Nansha (КНР), Gelendzhik (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Sapphire Maritime Ltd (0049662 / Туреччина / 28.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Golden Gate Ship Management (6469435 / Туреччина / 28.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Pier Denizcilik Ve Ticaret Ltd (6409043 / Туреччина / 28.09.2024)
Колишні назви судна
Troitsky Bridge
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Веб-ресурси